Missä on Syyrian naiset/lapset ? Missä on Afgaani naiset/lapset ? Missä on irakin naiset/lapset ? Muutama Kongolainen on täällä mut siinäpä ne onkin !!
Onko tosiaankin niin että sotaa pakenee 17 vuotiaat poika lapset jotka kieltämättä näyttävät yli 30 vuotiailta,osa näyttää jopa 70 vuotiaalta.
Onko missään tilastoa että montako naista ja lasta on tullut hakemaan turvapaikkaa Pudasjärveltä ? Ja montako niitä täällä on ? Luulen että ei yhtään ! Kun ei niitä näy täällä.
Joku tässä ei täsmää !
eioleoikeinjokujuttu
2
219
Vastaukset
- allahinpuolesta
Mamut tulee sijoittaa keskitetysti imaamien antamien ohjeiden mukaisesti , jotta he voivat hakeutua omiensa seuraan. Pudasjärven kaupunki jos mikä on paras paikka toteuttaa imaamien toiveita. Pudasjärven keskustakin on ottanut asian sydämen asiakseen.
- sielläovat
Puolustamassa maatansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635