Millä saan polttettua .bin image tiedoston??

Jammy_X

niin millä ohjelmalla saan poltettua?? olen kokeillut jo cdrwin,clone cd:tä,iso buusteria ja magicisoa mut en millään saanut poltettua aina tuli joku vitun virhe:D niin voisko joku auttaa mua??

4

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekka pena

Kokeile neroo.Oon sillä saanu poltettua kaikki.

• Alcohol 120% poltto-ohjelmalla.

• PirunNyrkki kirjoitti:

Alcohol 120% poltto-ohjelmalla.

Sen bin tiedoston lisäksi samanniminen cue tiedosto että ohjelma tajuaa polttaa sen?

• fffffffffff

siinä tiedostossa joka poltetan, pitää olla bin ja cue osat. bin on se isompi kooltaan.

Ota vaikka Nero express ohjelma, vaikka Afterdawn.fi sivuilta lataat. ainakin sillä toimii näin:

Polta image.

sitten valitse "kaiki tiedostot", voi ola ettei näy muuten mitään siinä tiedostossa josta yrität avata poltettavaa osaa

POlta CUE! ei bin. Bin poltettuu siinä automaattisesti jos se on cuen kanssa samassa tiedostossa.

tämän jälkeen kun oot polttanut kaikki cd:t ja asentanut pelin, tarvii tietty vaihtaa crack tiedosto siihen alukperäiseen eli avaat crack tiedoston ja siellä olevan IMAGEb tai minkä lie kuvakkeen vain nappaat ja siirrät exe. tiedoston päälle samannäköisen kuvan päälle.

tai silleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228