Hei! Haluan äidiksi ja etsin miestä joka olisi kiinnostunut keskustelemaan mahdollisuudesta toimia isänä ja ystäväperheenä, taikka jokin muoto enemmän kuin spermanluovuttaja.
Olen 38 vuotias heteronainen Helsingistä jolla elämä kunnossa, on paljon matkustanut ja jolla olisi paljon annettavaa lapselle. Mies voisi olla hetero tai hbt etc.
Toivottavasti löydän sinut näin!
Isää/kanssavanhempaa etsimässä
5
2215
Vastaukset
- hoxetre
Tuolla löytyy:
http://www3.iskuri.net/index.php?s=0&osp=0&hsp=0&oika=&imin=&imax=&kau=0&kaupl=0&lk=0&hsana=raskaaksi&hae=Suorita haku
Sekä suhteet24 (kirjeenvaihto/rakkaussuhteet..) ja pari hyvää myös panotreffit sivustolta. Suositan käyttämään aikaa ehdokkaan etsimiseen sillä huono kello kuuluu kauas myös pariutuessa. Itselläni onnisti sivustoilla ja täällä on kasvamassa tarmokas esikoinen yhteistyökykyisen isän siivittämänä :) - kumppanuusvanhemmuus.fi
Katso www.kumppanuusvanhemmuus.fi ja kirjoita minulle :)
- Isäksi
Hei, joko olet löytänyt etsimäsi? Minä olisin halukas keskustelemaan asiasta eli olisin halukas isäksi.
- Anonyymi
Miten otan yhteyttä?
Hei olen Pasi 50 /182/92 Savosta Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaan ja puhun sekä otan naisen kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan 045888975
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154