Eli meidän vähän eloisampi tapaus karkailee häkistä kun olen koulussa. Olen poissa kotoa 8-3 lähes joka päivä.Kani Aina avaa luukun .Kani saa aamulla olla ulkoilemassa 1,5-2,5 h ja illalla 6h.Olen koittanut laittaa erilaisia klipsejä joilla oven saa kiinni .Aina se kuitenkin onnistuu avaamaan luukun ja lähtee tuhoamaan huonelaluja ja listoja.Miten saan kanin pysymään häkissä koulupäivän Ajan?
Mikä neuvoksi kun kani karkaa häkistä?
2
211
Vastaukset
- houdinipupuja
Jos et ole vielä kokeillut nippusiteitä niin kannattaa testata joskus ne toimisi, omat kanit olivat myös melko houdineja ja karkailivat häkistään kun olin töissä mutta nippusiteet kun laittaa kireäksi luukkuihin niin ei ole sen jälkeen karanneet. Tosin kauhulla odotan päivää että ne hoksaavat purra ne rikki...
- Zedä
Olisiko mahdollista järjestää kanille yksi turvallinen huone jossa se saisi olla luvan kanssa vapaana?
Tuhoamiseen auttaa jos pitää jatkuvasti tarjolla tuoreita luonnon oksia, joita tuo uusia heti kun parhaat osat on syöty, siis jopa päivittäin. Listoja voi suojata muovisilla listoilla jotka voi laittaa nykyisten päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670