Mistäköhän voisi hakea salaista ehkä jopa pitkäkestoista suhdetta. Kaikenmaailman rahastussivustoja kyllä löytyy, mutta kun googlettaa kokemuksia niin ovat ihan kusetusta kaikki.. Tai sitten kaikki halukkaat Turun suunnalta olevat naiset voivat ilmoittautua. Jos pitkäaikainen löytyy niin silloin on vaan hän, ei muita.
Salaista naista?
2
328
Vastaukset
- Mitäkummaa
Miksi salaista? Ootko naimisissa tai avoliitossa? Miksi et tee jotain suhteellesi, se ei ole kunnossa jos haet sen rinnalle toista suhdetta.
Asioilla on niin monet puolet. Itse olen elänyt seksittömässä liitossa,siis mies ei halua/ pysty. Olen puhunut ja ohjannut tutkimuksiin,mutta häntä ei kiinnosta korjata tilannettta. Sanoi vaan, että kyllä se liian aikaisin loppui.
oLemme jo vanhempi pari. Kun seksittömyyttä oli kesytänyt n. neljä vuotta siis totaalista sellaista, hain seksiä muualta, en viitsinyt rikkoa pitkää liittoa tällaisen asian vuoksi. Löysin tosi hyvän vähän itseäni nuoremman rakastajan,. Hänen kanssaan seksi on ollut aivan ihanaa, olen kuin uudesti syntynyt, iloinen ja tasapainoinen. Seksi on kuitenkin ja yleensä seksuaalisuus ihmisen perustarpeísiin kuuluva asia. Toki sitä ilmankin voi elää tai tyydyttää itse itsensä, mutta minulle se ei ole samaa kuin miehen kosketus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222