pahamielituli

haikeamieli

Ajelin Rautalammin raittia kotiinpäin.Siellä pisti silmiin heti tämä suruliputus Mauno Koiviston poismenon johdosta.Tulin tänne kotiin Suonenjoelle ja yksi lippu vanhan paloaseman lipputangossa.No,oli myös seurakunta muistanut edesmennyttä presidenttiämme.Mistä tämä välinpitämättömyys.Hävettää tai nolottaa olla jotenkin täällä.

7

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualtatullut

No, no.Kyllä munkin mielestä Rautalammilla on valmeutunempaa porukkaa.Johtuisko,en osaa sanoo.Minkähän takia ei Rautalampi ei ole kaupunki ja Suonenjoki jotain muuta.Itse olen Suonenjoelta,mutta mun mielestä siellä on paremmin.

• ummikotko

Suonenjoella ei osata käsittää,mitä Koivisto sai aikaan.

• Olilippu

Vanhan kaupungintalon lipputangossa oli lippu, mut aika kehnosti muuten lippuja

• eihyvääaikaa

Jos joku kurppa kuolee, niin mitä ihmeellistä siinä on. Kun Kekkonen, meidän oikea pressa kuoli, niin häntä alettiin haukkua miten oli öykkäröinyt, juonut sekä käynyt naisissa. Sekö hienoa? Halonen kun kupsahtaa, niin voidaan juhlia sitä.

• Äijä77Vee

Voi sinua, reppana! Olet ilmeisesti saanut ohjeet elämääsi piiskan ja tukkapöllyn avulla. Et tule kokemaan normaalia loppuelämää koska elät satumaailmassa. Voi hyvänen aika: Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen. Ryssien juoksupoika eikä muuta. Toki jonkun oli se posti hoidettava, ettei Neuvostoliitto olisi muuttanut taas rajojaan. Elettiin aikoja jollioin kuka tahansa ulkopolitiikan asiantuntija olisi voinut hoitaa asiat. Se nyt vain sattui olemaan Kekkonen. Manu oli paljon pätevämpi, hän ei pelännyt, eikä nuollut.

• joo-p

Entäs Koiviston inkeriläislausunto ja puolet venäjää lappasi sisään.

• eisuurijohtaja

Eikös Koivisto haukkunut virolaisten itsenäistymispyrkimykset pystyyn? Piti niitä aivan turhana vouhkaamisena. Että sellainen ryssien juoksupoika hän. Vastusti toisten maiden itsenäistymistä eikä nähnyt siinä mitään hyvää. Pelkkä hyssykkä hän oli eikä eivät edes ryssät välittäneet siitä mitä mieltä hän on vaikka yrittikin heiltä mielistellä. Se oli aivan turhaa, se ei edistänyt mitään asiaa, vaan kertoi siitä että maan johtaja oli lähes turhan panttina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60