Kuinka paljon kuuluis maksaa iltalisiä.
Katsoin vaan tuolta jotain TES taulukkoa, josta huomasin, että ainakin kaupan alalla maksetaan suurempaa iltalisää, mitä itse saan tässä siivousduunissa nyt. Mulla on ollut alle euron/tunti. Onko se ok.?, vai vedätetäänkö mua? Alkuunhan tappelivat jo siitä maksetaanko iltalisiä ollenkaan. Olis kuulemma pitänyt aloittaa kaikki työt ennen tiettyä kellonaikaa, ettei firman olis tarvinnut pulittaa yhtään mitään. Se ei vaan käytännössä oikein onnistunut ja lopulta alkoivat maksaa lisiä vähän pitkin hampain, mutta vain siis todella pientä summaa
Entäs sitten lauantailisä?
Teen silloin töitä välillä 6-11. Ei ole ainakaan siitä mitään lisiä maksettu. Alkaako lisät juosta vasta iltapäivällä?
Lauantai- ja iltalisät
Orjatyöläinen
2
524
Vastaukset
- Paminsivuilta
Iltalisä 0,70€ /h (klo 18:00-23:00)
Yölisä 1,29€ /h (klo 23:00 - 06:00) - ykssiivooja
lauantailisää ei siivousalalla ole vaan normaalit iltalisät jos työaika 18 jälkeen. Poikkeuksena tietenkin tessissä mainitut arkipyhäviikon lauantait mutta ne pitää lukee tessistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820