Hei, olisiko joku käyttänyt moista laitetta, jolla siis pitäisi saada negatiiveista siirrettyä kuva PC:lle.
Vai vaatiiko se kuitenkin väliin SD-kortin ja vasta sitten siitä PC:lle?
DIGITNOW Film Scanner
4
234
Vastaukset
Tuo toimii sekä kortilla, että koneeseen kytkettynä. Jos paljon käyttää, niin luulisi kortille skannaamisen olevan nopeampaa. Laadusta en voi sanoa mitään. Olisin äärimmäisen varuillani tuollaisen kanssa. Kirjastoissa usein voi skannata dioja ilmaiseksi.
- Jaakko_M
Kiitos tiedoista! Minulla on kyse kinofilmeistä, olen kytkenyt laitteen PC:n USB-porttiin, mutta mitään kuvaa ei siirry PC:lle. Laitteen mukana oleva manuaali ei kerro mitään muuta kuin, että "kytke kaapeli USB-porttiin". Netistä en vielä ole löytänyt vastausta kysymykseeni, mutta jatketaan, ehkäpä asia joskus selviää.
Jaakko_M kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Minulla on kyse kinofilmeistä, olen kytkenyt laitteen PC:n USB-porttiin, mutta mitään kuvaa ei siirry PC:lle. Laitteen mukana oleva manuaali ei kerro mitään muuta kuin, että "kytke kaapeli USB-porttiin". Netistä en vielä ole löytänyt vastausta kysymykseeni, mutta jatketaan, ehkäpä asia joskus selviää.
Kokeile muistikortin kanssa. Sen pitäisi toimia varmemmin.
- kuuuukkeli
Yleensä tarvitset jonkun ohjelman, jolla teet skannauksen. Esim. irfanviewssä File-Select Scan/TWAIN Source ja sitten File-Aquire/Batch scanning.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595