Mauno Koiviston kuoltua Häntä on kehuttu kuinka erinomainen mies Koivisto oli. Itse olen eri mieltä. Muistan hyvin vuonna 1994 kun Koivisto piti viimeisen puheen presidenttinä eduskunnassa.
Koivisto ryöpytti silloin oikein rajusti maataloutta, ja antoi ymmärtää kuinka heikosti maatalouspolitiikkaa on hoidettu, ja syyllisti maataloutta kun se ei ole uudistunut.
Samaan aikaan Koivisto ei maininnut sanallakaan palkansaajista että myös senkin ryhmän pitäisi uudistua. Melkoisen puolueellista touhua silloin Koivistolta. Minulle jäi Koivistosta karvas ja hapan maku. Ei tule Häntä todellakaan ikävä.
Mauno Koivisto ja maatalous
7
297
Vastaukset
- OOKKE8
Minulla tulee taas mieleen eräs yrittäjä , oliskohan ollut jossain Pohjanmaala .oli jokin veden puhdistus yritys , oli tosi hyvä työlistäjä ja miljoona kauppa markkinat , lähi - itään, niin tämä Manu junaili tään yrittäjä insinöörin konkurssiin jäädytti lainat tai jotain vastaavaa, taisi koplata EKA YHTYMÄLLE KOKO PULJUN harmi kun en pyst laittamaan linkkiä luettavaksi , tuli tälle yrittäjälle murheelinen loppu. jos jollakin on tää linkki tallessa voistko laittaa jakeluuun.
- köyhäweronmaksajaeläk
Kun kuuklaa, kyllä löytyy. On moni, joka ei sure Maunin kuoleman johrosta. On tosi ruma juttu tuo.
https://fi.wikipedia.org/wiki/VS-yhtiöt
- Urpourputtaa
Menikö aloittajalla apulanta väärään kurkkuun, kun niin kakistelee ja kirjoittaa pelkkää kakkaa. Manu puhui maajusseista aivan oikein. Turha siitä on urputtaa. Miksi et muuten puhunut asiasta Manulle silloin kun hän eli. Oletko kenties Mikki- Hiiri?
- larppia
Kävinpähän "kuuklaamassa" ton VS - sivun, mielenkiitosta , Uffe toimi ja hääri operaatiossa ja yrittäjä Seppo Hautalan yritys konkkaan DEMAREITTEN TOIMESTA! Mainittiin tekstissä mooses lipponenkin. Nytkö kepu siunaa meitä sipilällä? noin niinkuin kostoksi ?
- köyhäweronmaksajaeläk
larppia kirjoitti:
Kävinpähän "kuuklaamassa" ton VS - sivun, mielenkiitosta , Uffe toimi ja hääri operaatiossa ja yrittäjä Seppo Hautalan yritys konkkaan DEMAREITTEN TOIMESTA! Mainittiin tekstissä mooses lipponenkin. Nytkö kepu siunaa meitä sipilällä? noin niinkuin kostoksi ?
Näinhän se tuntuu olevan,että hallitus tehkööt päätöksiä, mutta ne ei saa mitenkään koskea minua.
- narsistiprojisoi
Totuus sattuu yleensä huonosta omatunnosta kärsivään loiseläjään.
- köyhäweronmaksajaeläk
Juu, eipä totuus sellaiseen satu, jolla ei ole omaatuntoa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657