Onko muilla ollut tuon Paynen Maksin ja F-Securen välisiä ongelmia? Mulla meni tuo f-secure aivan solmuun, kun tuota Payneä yritti pelata. Jouduin asentamaan uudestaan koko p*skan ja max paynen poistin koneelta samantien.
Woot, noob ja "sä et vaan osaa"-jutut voitte tunkea hanureihinne samantien, jos semmosia neuvoja alkaa satelemaan.
Max kax ongelma
3
645
Vastaukset
Parempi kaikki virustorjunnat sulkea pelaamisen ajaksi.Ja tämä koskee kaikkia pelejä.Ja virustorjuntoja.Itsellä Antivir nykyään ja sekin tilttaa pelin kuten F-Secure.
- .-,-.,-.,-.,.-,-.,
No ainoa peli jonka kanssa on ollut ongelmia on juurikin Max Payne 2. Käytössä F-secure 5.52 ja toimintahäiriötä ilmoitti. Ei sentään tarvinnut uudellen asennela kuten ketjun aloittaja, koneen boottaus auttoi aina.
Ja Minkään muun pelin kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia ja en ymmärrä miksi nuo ohjelmat pitäisi pelien pelaamisen ajaksi sulkea, ei mitään järkeä.
Tuohonkin todennäköisesti löytyy päivitys, mutta enpä jaksanut hakea. Pelihän on niin lyhyt, että sen pelaa päivässä, parissa läpi. .-,-.,-.,-.,.-,-., kirjoitti:
No ainoa peli jonka kanssa on ollut ongelmia on juurikin Max Payne 2. Käytössä F-secure 5.52 ja toimintahäiriötä ilmoitti. Ei sentään tarvinnut uudellen asennela kuten ketjun aloittaja, koneen boottaus auttoi aina.
Ja Minkään muun pelin kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia ja en ymmärrä miksi nuo ohjelmat pitäisi pelien pelaamisen ajaksi sulkea, ei mitään järkeä.
Tuohonkin todennäköisesti löytyy päivitys, mutta enpä jaksanut hakea. Pelihän on niin lyhyt, että sen pelaa päivässä, parissa läpi.Virustorjuntaohjelmat aiheuttavat ongelmia ja kaatumisia monessa pelissä.Ja nettipeleissä tökkivät niin maan perkeleesti.
Ja jos ei omista viimeisintä tykkikonetta niin raskasta pitää päällä viemässä käyttömuistia ja hidastamasa muutenkin konetta.
Ei se virus sinne pelatessa itsestään luikertele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875