Ois mahtavaa joskus päästä nuolee naista jolla on ominaisuus todella märkiin orgasmeihin.vaikka maata selällään sängyllä ja nainen istuun kasvojen päälle ja kunnolla nuolettaa kummatkin reiät ja räjähtää niin että nesteet vaan lentää ja vielä parempi jos olisi sillee sopivasti lihava huh huh 😘😉
Naisen märkä laukeaminen
9
676
Vastaukset
- Jarsse78
Eikö nyt todellakaan ole yhtään naista joka tykkäisi nuolettaa itseään räjähtämis pisteeseen? Ois Kiva kuulla kuinka hoidatte märät leikit tai millaisia fantasioita Ois kyseisten leikkien parissa?🙊💇
Onneks mun muija osaa nuo hommat.. ihana märkä orgasti kasvoille juuri istuen kasvoilla...squirt
- jarsse78
Arvon naiset vastailkaa ny on tää viesti kuitenkin ollut luetuimpien joukossa aikast kauan☺ pakkohan aihe on kiinnostaa naisia?ois kiva keskustella jos joku omaa tän ominaisuuden😜
- oululainenn
missä asut?
- jarsse78
Pääkaupunki seudulla eli aikast kaukana susta jos oot ITE Oulusta 😢ei tietty ikinä tiiä jos tulee työkeikka sinne suuntaan ni sitä asia o toinen😁ootko ITE kuin vanha ja pidätkö kyseisistä leikeistä? Minusta nuoleminen on ihan parasta ja jaksaisin sitä vaix kuin kauan😁
- Nuolemaan
käykö oulutar jos saat tästä läheltä miehen pian toteuttamaan samanlaista fantasiaa;)?mites saan yhteyttä sinuun?:)
- Jarsse78
Kuinkas vanha oulutar on ? Oletko itse siis mahdollisesti saamassa miestä toteuttamaan tuota fantasiaa vai mitä tarkoitat?mut Kyllähän oulutar vaan muuten kelpaa 😁 kerro vähän jotain itestäs millaisen vartaloaloin omaat?😘
- pierupetteri69
märkä laukeaminen...hmm.. kuulostaa kamalalta..kuin märkä pieru
- Jarsse78
Ehkä sulle ei mulle ja jos siinä kohtaa sattuu Pieru tulemaan saattaa sekin märältä kuulostaa mut mitä väliä?😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763