Olen ostanut vain Michelinin renkaita, enkä muuta hyvää tapaani. Rahaa säästyy ja ajan aina on huippurenkaat alla. Kaikkein vähiten uskon Tekniikan Maailman testeihin, jolle mm. Nokian Renkaat lähettää feikkirenkaat testattavaksi ja jonka testitulokset väännetään parin ilmaisen messumatkalipun vuoksi kuluttajalle epäedullisiksi.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kaytetty-rengas-voi-olla-uutta-parempi--jopa-pahasti-kuluneena/JTMqKSSY
Renkaat parhaimmillaan käytettyinä
4
141
Vastaukset
- Kalliitominaisuudet
Minä en osta kalliita Michelinejä, ostan hyviä ja halpoja Pirelli, Hankook, Goodyear. Kaikki kestäneet 3 alla, Nokia, Continental ja Michelin kalliit ja sulivat alle vajaassa 2 kesässä.
Ajotyylihän renkaiden keston ratkaisee ja tietysti ajetut kilometrit. Edellisessä autossani oli ensiasennusrenkaina Conti EcoContactit, joilla ajoin 48 000 kilometriä, urasyvyys vielä 3 mm.
Nyt on uudessa renkaina Michelin EnergySaverit, katsotaan millaisia lukemia niillä ajetaan.- tyyres
Ratkaisee myös automalli ja rengasmalli sekä koko. Olisi kovin kiva mikäli ihmiset viitsisivät näitä kertoa, muuten tieto ei ole mitenkään vertailukelpoista edes ajatuksen asteella.
- Kalliitominaisuudet
tyyres kirjoitti:
Ratkaisee myös automalli ja rengasmalli sekä koko. Olisi kovin kiva mikäli ihmiset viitsisivät näitä kertoa, muuten tieto ei ole mitenkään vertailukelpoista edes ajatuksen asteella.
225/45/17.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329