Elikkäs minulla on reilu vuoden ikäinen tyttökani, jolle olisi nyt tarkoitus hommata lajitoveri.
Onko siis suotavampaa ottaa uros(leikattu) vai naaras kaveriksi? Ja onko väliä ottaako jo iäkkäämmän kaverin vai ihan nuoren?
Kani on tullut kodinvaihtajana jonkin aikaa sitten, eikä käsittääkseni ole oleskellut samassa taloudessa toisen kanin kanssa syntymäkodin jälkeen. Vaikuttaisi olevan aika reviiritietoinen, joten en tiedä yhtään miten suhtautuu toiseen kaniin.
Tyttökanille kaveri
Hoppoloppa
3
258
Vastaukset
- Hoppoloppa
Kyseessä siis kääpiöluppa, jos sillä on merkitystä asian suhteen.
- Lenne5
Hei, jos naaraskanin leikkaisi, ei olisi niin reviiritietoinen ehkä.. Muistelisin että uroskanille on helpompi ottaa naaras kaveriksi kuin toisinpäin. Eli itse steriloisin naaraan ja ottaisin leikatun uroksen kaveriksi.
- Kysymyskanista
Asiallisia vastauksia pyydän. Jos ei osaa neuvoa, turha kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667