Missä vika, kun asennan SP 2, kone jumiutuu käynnistyksen jälkeen ??
Kone HP pavilion a320
Service Pack 2 ongelma ???
12
1813
Vastaukset
- mie
Itelläni oli sama ongelma kun asensin sp2. Käytössäni on Compaq kannettava. Ongelma hävis kun poistin sen sp2:n käytöstä. Sen jälkeen kone toiminut loistavasti.
- Hoope
Otsikko paljon kertoo... Jos sp2:sta olisi jotain hyvötyä käyttäjälle, niin sitä ei läheteltäisi ilmaiseksi ihmisille kautta maailman kotiin!!! Hidastava ja suojattu ohjelma antaa vaan microsoftille reitin kyylätä ja valvoa...
- Jussi
Hoope kirjoitti:
Otsikko paljon kertoo... Jos sp2:sta olisi jotain hyvötyä käyttäjälle, niin sitä ei läheteltäisi ilmaiseksi ihmisille kautta maailman kotiin!!! Hidastava ja suojattu ohjelma antaa vaan microsoftille reitin kyylätä ja valvoa...
Eikö tuo SP2:n mollaaminen riitä! Ei kaikki ongelmat siitä voi johtua vai voiko? Epäilen!!!
- Jimbo
ennen sp2 asennusta tarkista virukset, spywaret, siivoa regcleanerilla tms.eheytä ,poista tarpeettomat ohjelmat. Ehkä jopa korjaava asennus tai puhdas sitten Sp2 ja ei ongelmaa .Jos koneella oleva XP ei ole "kunnossa" tulee helposti ongelmia ja HUOM!
Windows päivitykset kannattaa AINA asentaa.- Jugi
Asenna Firefox... Ajaa saman aseman kun sp2!
- SP2 toimii mainiosti
Jugi kirjoitti:
Asenna Firefox... Ajaa saman aseman kun sp2!
>Asenna Firefox<
Kyllä on tyhmä neuvo!
Olen käyttänyt MS Internet Exploreria ja hyvin on toiminut SP2.
Asennuksen tein tuon ohjeen mukaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000005243333
- HSS
Oletko käynyt HP:n sivuilla? Siellä on joitakin päivityksiä, jotka on ehdottomasti asennettava ennen sp2-päivitystä.
Minulla on Pavilion a320, ja asensin sp2:n onnistuneesti. - tässä faktoja
SP2-päivitys saattaa aiheuttaa ongelmia AINOASTAAN ns.merkkikoneissa joiden käyttöjärjestelmää merkkikoneen valmistaja on muutellut koska saa lisenssin mukana sellaisen CD-rompun jolla voi käyttöjärjestelmää muutella esim. asennella siihen omia ajureitaan,ohjelmiaan ja saavat käyttisten kopioinnin nopeammaksi, ja siksipä niiden mukana saakin vain Rescovery CD-rompun eikä saa alkuperäistä microsoft XP Cd-asennus romppua.
Syy päivitys yms. ongelmiin on Nimenomaan merkkikoneiden valmistajien eikä microsoftin!!!!!!
Kun merkkikoneiden itse käyttöjärjestelmää on muuteltu niin juuri siksi microsoft ei anna niihin mitään ilmaista puhelin ym.tukeakaan (alkuperäisiin mikrosoftin käyttiksiin saa täysin ilmaista puhelin ym.tukea!)koska ei edes tiedä miten niitä merkkikoneiden käyttiksiä on muuteltu ja sikis niiden kaikkista tukiasioista vastaakin merkkikoneiden valmistaja/myyjä, merkkokoneiden valmistajien sivustoilla on yleensä ohjeet miten toimia kun asentaa SP2-päivityksen.
Alkuperäisissä microsoft XP käytöjärjestelmissä joiden CD romput on ostettu irrallisena kaupasta ei sp2-päivityskään aiheuta pienimpiäkään ongelmia.Integroin SP2:n ihan koemielessä HP-kannettavan mukana tulleeseen Xp-Home asennus-cd:n kanssa.
Toimii ilman ongelmia kun kokeilin asentaa vanhaan pöytäkoneeseen joka ei ollut "merkkikone".
HP-kannettavan mukana tullut XP-asennus cd eroaa "täysversiosta" mielestäni vain siinä että HP-XP mukana tulee HP työpöydän taustakuvia vakiokuvien lisäksi.
HP-kannettavan mukana tuli XP-Home asennus-cd:t suomen- ja ruotsinkieliset ja näiden lisäksi tuli vielä Recovery romput (8 kpl).- tässä faktoja
Rakentelija kirjoitti:
Integroin SP2:n ihan koemielessä HP-kannettavan mukana tulleeseen Xp-Home asennus-cd:n kanssa.
Toimii ilman ongelmia kun kokeilin asentaa vanhaan pöytäkoneeseen joka ei ollut "merkkikone".
HP-kannettavan mukana tullut XP-asennus cd eroaa "täysversiosta" mielestäni vain siinä että HP-XP mukana tulee HP työpöydän taustakuvia vakiokuvien lisäksi.
HP-kannettavan mukana tuli XP-Home asennus-cd:t suomen- ja ruotsinkieliset ja näiden lisäksi tuli vielä Recovery romput (8 kpl).>HP-kannettavan mukana tullut XP-asennus cd eroaa "täysversiosta" mielestäni vain siinä että HP-XP mukana tulee HP työpöydän taustakuvia vakiokuvien lisäksi.<
-Ikävä kyllä se eroaa monella muullakin tavoin aluperäisestä XP Home Editionista.
>HP-kannettavan mukana tuli XP-Home asennus-cd:t suomen- ja ruotsinkieliset ja näiden lisäksi tuli vielä Recovery romput (8 kpl).<
-Vain hyvin, hyvin harvojen merkkikoneiden mukana saa alkuperäiset mikrosoft asennus Cd-romput, yleisimmin merkkikoneiden mukana saa pelkästään Rescovery CD-romput ja juuri niissä niitä ongelmia ilmenee joiden mukana saa vain ne Rescovery CD-romput koska niiden käyttöjärjstelmää on muuteltu kaikkein eniten.
- Nella
Mulla HP pavilion a 340 ,windows XP home,eikä ole mitään ongelmia tullut SP 2 asennettuani! Mistä johtunee,kun niin moni valittaa et pakko poistaa koneelta se..hyvin on mulla pelannut.
- Erkki
Mulla sama ongelma. Käynnistyy helvetin hitaasti.Yhteensopivuus ongelmia. Kone on klooni itse kasatttu, XP ostettu kaupasta.Yritin poistaa sp2:sta vaan eipä paska lähde vaikka siinä on poisto-osio. Jumittuu kesken poiston. No mä joudun formatoimaan kovon. sp2:sta en laita ennen kuin on pakko. Sen verran se aiheutti mulla ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906