Maassa maan tavalla. Älä sinuttele paikallisia Viron-lomalla.
Älä mokaa Virossa!
10
351
Vastaukset
Minulle Virolainen sanoi että Virossa sinutellaan kaikkia. Paitsi odottavia äitejä, koska heitä on kaksi!
- ijuhygtfdswa
Ei siellä suomea eikä saksaa puhutakaan.
- EiHuolta
Suomalaisen kolmen promillen känniläisen mongerrusta ei ymmärrä kukaan.
- faso.burkina
Miten heitä voi sinutella, jos puhuu englanniksi? Eivät he huomaa onko se you vai You?
- faso.burkina
Eivät he huomaa, onko se you tai You.?
- enmeneikinäenää
Miksi Tallinassa on niin tympeitä kaupan kassoja, ja vaikka ei kulissit niibn vaatis, siis miksi ja en mene enää koskaan!, nyt ymmärrän miksi meidänkin maassa sieltä tulevat on niin ynseitä, et ihan pelottaa!
Ensimmäinen ja viimeinen kerta,huh! - aiempikommentoija
Korjaan, luin just yhden jutun ja siinä oli et kassat on oikeasti iloisia, mutta on vanha perinne olla totisia kassalla, se on tavallaan niin virallista siellä. Varmasti menen uudelleen, sillä nyt vasta ymmärrän.
- espoolainwn
Muistaakseni Virossa nuorempi teitittelee selvästi iäkkäämpää.
- oleeol
Aloittaja on oikeassa: Virossa teititellään paljon enemmän kuin Suomessa. Ehkä hyvin nuoria voi sinutella jo heti alussa.
- Tympeetä
Viro on tympee maa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201707262200287450_ul.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164