Nelikotperini pian hyrrää, yläilmoista kuvaan KAIKEIN :)
Ostin doronen
33
563
Vastaukset
- eee2e
Mitä vittua? Skodahan sun piti ostaa?
- Anonyymi
Mamu kertoilee jotain omalla kielellään. Olisiko Tokmannin karkkidrone kyseessä? Maksaakin jopa parikymppiä.
- härvelitön
Jos tulee minun pihan päälle luvatta,niin on hyvä harjoituspala haulikolle.
- Kungfumies
Jos mun kopteria ammut, nin joudut kuseen. Osaan kungfua.
- ketäkiittää
Sinä mittää osaa, ja sen muuten saa ampua alas, kun se on yksityis aluetta, laki sanoo niin, mutta laita tubeen sitten filmiä tietään
- drone12
Tontin voit omistaa, ilmaa sentään et. Sunkin piha on kuvattu ja rumaksi havaittu.
- aikauheaaa
Heh :D
- etmuutenkuvaa
kiväärillä losautan kopterin alas.
- drone12
Haha, olen jo kuvannut melkeen kaikki nurmeksen pihat :D
- Hourunaurukaupunki
Köyhillä menee kaikki rahat rupukopteriin ja Nurmeksen ilmavideot ovatkin VHS-kasetin tasoista kuraa. Tosin ei siinä muutaman tontun kamerakaan auta, jos ihmisjätteet ovat ohjaksissa.
Antaa siis oikeanlaista kuvaa Nurmeksen asukkaista. - ropelitsolmussa
Nurmeslainen drone on doronen, hahhah
- kannadis-satiais-sativa
Niin, ja kannadis ja pentsolääke myös.
- PikkuPikkuDoronen
Minusta tuo on hauska nimitys dronelle. Doronen kuulostaa sanana ihan dronen hellittelysanalta :)
- drone12
Kopterini voi nyt ottaa kilon kuorman paskaa mukaa. Alan pudottelemaan niitä päällenne.. HAH_HAH
- TomofNurmes
Dorone käyntiin!! Minä lasken housut kinttuun ja PYLLISTÄN!! Sitten sopii droonen kameralla pyllyä kuvailla...
- PikkuPikkuDoronen
TomofNurmes kirjoitti:
Dorone käyntiin!! Minä lasken housut kinttuun ja PYLLISTÄN!! Sitten sopii droonen kameralla pyllyä kuvailla...
Oivallista yhteistyötä! Hyvä hyvä! Ei minkäänlaista vaikeutta kuvaajalla toteuttaa lupauksensa kuvata KAIKEN :D
- Onmitäkuvata
Meidän kylän voisit käydä kuvaamassa dronella. Löytyy niin karseita törkypihoja, että olisi hyvä saada julkisiksi. Voisi saada naapureille punan poskille, ja sen myötä jotain "tekemisen meininkiä".
- leipätuoksuu
Kun käyt sitä paskaa tankkaamassa jota meinaat tiputella,niin et taida löytää kuin ylikylästä,samalla voit ottaa ilmakuvaa .
- drone12
Kohta sataa ripulia, saatte sitä päähänne oikeen reilusti!
- riiipuuuliiiniskaan
Ihanaa, ripulisade!
- Jonne16
Kätevä laite salakuvata alastomia naisia :)
- team-stop
Team-Stop on hankkinut 5 droonia. Moni on narautettu niiden avulla laittomasta seksistä sekä useita salasuhteita paljastettu!
- kondomioli
Älä julkaise, kävin.. aak aaaaaak Kadun!
- dronedrive
Drooni teki yöllä hyvä keikan, alastomia naisia, peräkammarin pojan kiivas onanointi, suikkari satamassa yms tarttui kuvaan. Teen koosteen tubeen!
- salakuvaa
Humenna drooni nousee taas ;)
- Drooni
Tässä videossa näkyy, kunkan nurmes on ruuhkautunut.
https://www.youtube.com/watch?v=KtiV6wJ8-cY- ruuhkavuodet69
Näin melko varmasti yhden auton liikkuvan!!! melko... eli en kuitenkaan nyt voi olla aivan 100% varma.
- Anonyymi
Hyvin on uploudattu virus! Meinasi tarttua Nokialaiseen.
- Anonyymi
Tänään doronen lentää porokylän yllä ja tipauttelee kakkayllätyksiä kuntalaisten niskaan! Kuvaan myös uuden r kioskin!
- Anonyymi
Voisiko doronen tulla kuvailemaan porokylää? Ollaan täällä jotenkin paitsiossa!
- Anonyymi
Ei voi tulla porokylään. Edes doronen ei halua sinne!
- Anonyymi
Doronet lentää ja kyttää ikkunoidenne takana. Syrjähypyt paljastetaan!
- AnonyymiUUSI
Minulla on uusi drone!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595