tulin juuri tallinnasta varkauteen kotiin. ostin kauniin naisen 2tunniksi käyttöön ja vein hänet hotellihuoneeseen. joimme puna viiniä ja söimme kuiva lihaa jotka olin ostanut. sitten katottiin tv:stä jotakin biljardia 30minsaa ja nainen ehdotti että haluanko minä että hän riisutuu?!?! sanoin että ei tarvitse nuin on hyvä, ja huora änkesi sitten syliini vaan ilman mitään lupaani. aluksi hieman ahdisti mutta naisen todella lämmin keho sai outoja tuntemuksia herkille aivoilleni. no rupesin sitten paijaamaan ja halimaan häntä, siirryimme sitten sänkyyn myös halimaan ja silitin hänen hiuksiansa kunnes hän sanoi että aika loppui. sitten hän suuteli minua poskelle ja sanoi että se oli parasta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut. rohkeasti vain nyymit myös tallinnaan huoriin kyllä se kannattaa
seksiä sai halvalla
jarkko454
2
1042
Vastaukset
- PaljonkoMaksoit
Taisi olla hyvä tuntipalkka kyseisellä naisella.
- dorikseni
Minä kun tulen kotiin niin vedän naiseni jaloista esiin sängyn alta, tarvittaessa pumppaan ilmaa lisää jos on luttanat tissit, ei nalkuta ja halpa pitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670