Tuuheuden tuntemus?

Keijo1111

Itse huomaan että hiukseni välillä tuntuvat varsin tuuheilta ja näyttävätkin tuuheilta ja paksuilta. Välillä taasen tuntuvat ja näyttävät ohkasilta. Tällaisessa jutussa voi olla ns. hyvä tai huono päivä. Itse olen kaljuuntunut jo varmaan 15 vuotta vaikka minoksidiililla olenkin tilannetta saanut hyvin korjattua. Finaa en ole käyttänyt enää vuosiin enkä tule enää kokeilun jälkeen käyttämään sivuoireiden takia.

Kysymys siis miten tuon tuuheuden tunteen ja näöllisen ominaisuuden saisi pysyväksi ominaisuudeksi? Mitään tököttiä, lakkaa jne en hiuksiin käytä, hiukseni ovat pitkät. En jaksa uskoa että se pelkkää kuvittelua on kun tunne on ihan erilainen kun letistä ottaa kiinni toisena päivänä kuin toisena, samoin visuaalinen olemus. Hiusten pesulla lienee jotain tekemistä asian kanssa, mutta en ole oikein löytänyt pysyvää yhteyttä siihenkään. Pesen hiukset lähes päivittäin.

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulistajoo

Hius on sisältä ontto, joten hiuksen kosteus vaikuttaa paksuuteen länsimaisessa (tai tällaisessa siperialaisessa karvahatun alla muhineessa hiustyypissä). Eiköhän suositus pestä tai kastella hiukset parin päivän välein perustu juuri tähän. Ilman kosteusprosentti vaihtelee, joten hiustilanne voi vaihdella paljonkin. Sama muuten näkyy itselläni ihossa, olen keski-iässä. Eli iho on hehkeimmillään kosteilla kesä- tai syyskeleillä, ja talvella se on kuiva ja ryppyinen, vaikka mitä tekisi.

• Outo_tilanne

Olen havainnut että hiukset näyttävät ja tuntuvat tuuheammilta kun pesusta on kulunut useampi päivä (hieman likaiset). Minulla ei päänahka rasvoitu ja sen mukana hiukset, joten jos on hiukset rasvoittuu, tämä "konsti" ei toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1829
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      151
      1568
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1428
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1328
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      58
      1262
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1010
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1007
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe