pian Seinäjoella, MC Cannonbalssien kanssa tulee kisaa huumeiden levityksestä, kiristyksessä ja talousrikoksissa
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706062200188943_u0.shtml
MC Outlaws Jyväskylään ,pian Seinäjoella
13
771
Vastaukset
- Huolestunutäiti1975
Poliisin pitää puuttua tuohon välittömästi ja oikeuslaitoksen kanssa
- priorisointia
Poliisi on huolissaan vihapuheista ja muslimeiden hyvinvoinnista, ei todellisita rikollisista.
- vanhaukkeli
voi ny prk ll, eikö noita saara kurihin millää? Levittävät huumeita nuorille ja tekevät ALV kikkailua, voi mun äiree, ennen vanhaa noita olis viety kiiruussa saunan taakke
- monopolihinnat
Eikös se ole kuluttajalle hyvä että tulee kilpailua ja hinnat laskee? ;)
- tämonvarma
Ei saa eikä tule Seinäjoelle.
- SariNainen
Käykää sanomassa Punttiklubin porukalle ne äijät ei kumartele ketään siellä kuulemma todellisia miehiä ja niitten nenille ei varmaan hypitä.
- jesus_ku_oon_kova
" ne äijät ei kumartele ketään siellä kuulemma todellisia miehiä" EEHEEEHEHEHEHE.....
Kyykky(noin 30cm.) max.100kg penkki perse taivaassa max 60kg maastaveto(polviin saakka) max 100kg
Siinä sitä "todellisia miehiä" EEEEHEEEHEHEHEHE....
Ja tarkoitin näitä mopopoikia.- SariNainen
mä taas tarkoitan punttiklubin porukkaa en moottoripyöräporukkaa.aivan eri miehet kyseessä.
- apulöytyy
Paras vastine uusiin uhkiin ovat ne aikoinaan iltaisin ja öisin Seinäjoella partioineet kadunturvaajat, jotka tekivät vuosien ajan ansiokasta työtä kaupungin kaduilla. Hehän onnistuivat työssään erinomaisesti.
Eikö samaa porukkaa voisi nyt taas pyytää avuksi poistamaan kaupungin apajille pyrkivät uudet tulokkaat? - Anonyymi
Nytten näkyy outlows MC olevan seinämäessä
- Anonyymi
Lapppeenrantaan tuli ekaksi Sitten näihin muihin maalaiskaupunkeihin.
Tekevät bisnestä rakennus ravintola vartiointi aloilla ja rahoilla ostavat huumeita ja aseita.Pikkukylillekkin levittäytyvät kun poliiseja sieltä vähennetty - Anonyymi
Isot miehet kulkee liivit päällä
- Anonyymi
Jyväskylän Outlawsista puolet istuu linnassa huumekaupoista.Venäjän raja on kiinni joten ei Lappeenrannankaan chaptereillä kovin hyvin mee.Venäjän Outlawsit pysyy aidan takana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645