Taas niin tätä.. tiä mitä teen väärin.. mielestäni yritän tehdä niinku käsketään, enkä oleta naisen tekevän mitää vasten tahtoaan mun mieliksi. Osaan itte kyllä hoitaa kotitalusasiat ja pestä ja korjata vaatteeni yms, kerran pyysin nurmikkoa leikkaamaan, vastauksen kuultuani asia tuli selväksi enkä toista kertaa kysynyt. Kaveriporukat oli nii että en missään nimessä olettanut että hän olisi tekemisissä mun kavereitten kanssa, eli ei senkää puolesta pitäny olla vaatimuksia tai olettamuksia. Alkoholi ei ole mikään ongelma, tuliskoha otettua 4 kertaa vuodessa, kun ei aiva kaikista kinkereistä kehtaa kieltäytyä... ja enkä oleta että nainen alistuisi seksiin eli sekin puoli oli kunnossa, ja koska mulla on aikaiset aamut, nukuimme eri huoneissa että en herätä kun lähden liikkeelle. Enkä kyselly niin tyhmiä että kun kauppaan olet menossa niin hoitaisitko samalla jotaki mun asioita.. 0Mutta parempaa, ehkä varakkaampaa seuraa löytyi rouvalle, no, eipä ole ensimmäinen kerta..
Hyvin menee mutta menköön..
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647