eihän sieltä tule mitään katsomisen arvoista.
Täyttä skeidaa, mistä ei ole mitään hyötyä. Varastaa kaiken ajan, jonka voisi käyttää hyödyllisemminkin!
miksi katsotte tv:tä
4
351
Vastaukset
- Töllötin
Mistäs tiedät tuleeko sieltä mitään katsomisen arvoista,itsehän et katso kun käytät ajan hyödyllisemmin????? Kiinni jäit.
- ozuisti
Kunhan ei erehdy kytkemään televisiota antenniin tai kaapeliverkkoon, niin ihan hyvin menee... Ei jää koukkuun kaikenmaailman idioottisarjoihin. Ei tarvitse katsella mainoksia eikä julkkiksia.
Näin menetellen televisio on kuin elokuvaprojektori. Sieltä tulee silloin vain sitä, mitä itse sinne laitat.- P.Ölvästi
Avaan teeveen muutaman kerran vuodessa, lähinnä kun maailmalla tapahtuu jotain. katson, koska haluan reaaliaikaisia uutisia, jotka tulevat telkasta paremmin kuin netistä. Lisäksi saatan katsoa jonkun elokuvan.
En tiedä, mitä kaikkea telkkarista tulee, kun en lue teeveeohjelmia kuin sattumoisin. En siis voi arvostella ohjelmia. Minusta on muuten ihan turha arvostella ohjelmia, kun teeveetä ei ole mitenkään pakko katsoa. Ei se keneltäkään aikaa varasta. Katsominen on ihan vapaaehtoinen päätös.
Telkkari on hyvä lisäke muiden medioiden joukossa, mutta se ei ole minulle ensisijainen siinä kuin sanomalehdet ja netti, joita voi käyttää yhtä hyvin viihteellisesti kuin tiedon hankkimiseenkin.
että radion katseleminen on pitemmän päälle helvetin tylsää!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069