Kävin treffit palvelussa.

Exäonparasnyxä

Koitin vikitellä yhtä miestä. Eihän siitä mitään tullut.
Näytin pässiyteni, ja kerroin muutamalla lauseella negatiiviset piirteeni heti alkuun.
Jotta ei sit tarvihe jälkikäteen väittää, jos homma syttyy ja sammuu;
että "en tiennyt että oot tollanen".
Kerroin suoraan etten todellakaan ole mukava ihminen.
Ei käynyt tuuri.
Onneks exät painais mua mennen tullen ja tulis takasinkin.
Se sentään lämmittää mieltä.

9

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomuttane

Negatiiviset asiathan on hyvä tietää :) mutta siis ymmärrän vastapuolta kyllä... ei kaikki kaikkee siedä ja jos se ei pitäny yhtää tai halunnu ees selvittää tarkemmin niitä niin ei varmaankaan ollut silloin sopiva sulle..

• "Exäonparasnyxä", olet haluttava Nainen joten ota yhteyttä niin näet ja tunnet että Sinua haluaa oikea mies eikä "marjan poimija".

• Sivusta

Alkaako naisen nimi N-kirjaimella?

• Exäonparasnyxä

Ei ala. En kerennyt edes nimeäni kertomaan kun tuli jo lähtöpassit selkeesti :D. Kunhan testasin.
        Testi jatkuu siten että luon uuden profiilin, kuvan kera.
        Voisin lyödä vetoa että kiinnostus herää samalla testosterooni pässillä vaikka yrittäisin olla kuinka pässi tahansa. Miehet. Harmillista.

• onsullahyvätvatsalihak

Nämä on kyllä vaikeita. Minullakin olisi ongelma treffipalvelussa, sillä pitää olla rehellinen ettei anna itsestään väärää kuvaa. Eli jos sanoisin olevani hyvän näköinen niin mistä tiedän, että sen toisen mielestä olisin hyvännäköinen ja toisaalta siitä tulisi kauheat paineet, pitäisi vielä vuosienkin jälkeen olla hyvännäköinen. Sama, jos sanoisin olevani älykäs, entä jos sairastuisin vaikkapa dementiaan kymmenen vuoden kuluttua. Eli eihän sitä haluaisi tuottaa pettymystä toiselle. Minulle tuleekin yhteydenottoja ennempi suoraan tuolla irl, jotenkin tuo nettijutut ei toimi. Mietin vaan, että miksi ei?

• Exäonparasnyxä

Voi kiitos ! Piristi aamua kummasti nuo sanaset :).

• Hkjjjjk

Tämä oli huvittava kertomus. Olisko jopa miehen kirjoittama :D

• Mitämitämitämitä

Todennäköisesti, hauska on!😄

• hamepäälläheppialla

Kyllä se oli marjan poimijan aloitus.. ja kiihotti jalokalaa suunnattomasti. : buaaahhahhahahhahahh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe