Niin se on varmasti todella raastavaa ja yksinäisyys käsin kosketeltavaa.
Toivon niin hartaasti, että jokainen saisi tukea, jonka avulla löytää itsetuntonsa takaisin, sillä niin monelta se on tallattu hyvin alas.
No siinä on lapset, heitäkään tuskin jaksaa kuunnella, toivoisi heidän pääosin viihtyvin omissa oloissaan. Ruokaakaan ei jaksa oikein valmistaa.
Kuitenkin jospa jaksaisitte katsoa, kuinka huonosti ne lapsenne todellisuudessa voivat, yli kymmenvuotiaat saattavat viettää aikaa somessa jopa yöllä. Joten tarkistaisitteko miten lapsenne nukkuvat, vai nukkuvatko, mitä syövät.
Lapsille ei pitäisi missään nimessä huutaa ja karjua, vaikka se oma mieli on kuinka maassa. Pitäisi jaksaa jutella ja olla yhdessäkin.
Kirjoitan tämän sen vuoksi, että tiedän yhden lapsen unien olevan aika huonossa ja todella mikä tämä Whatsup vai mikä onkaan tuo viestejä kaiken aikaa yölläkin. Ja sitten kuulemma joku Instagram lisäksi.
Lapsenne tarvitsevat teitä erostanne huolimatta.
Olen nähnyt väsyneen lapsen olemuksen, muuta huomaako oma äiti ja isä , että nyt tarvittaisiin heitä enemmän kuin koskaan.
Eron jälkeen aika
jkuio
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647