Jeesus,meidän Herramme,
rukoilen,että antaisit minulle voimaa,
pysyä uskossa Sinuun Herra,
vaikka toisaalta tulee koko ajan toisenlaisia neuvoja ,kuin sinä olet antanut.
Anna minun sulkea niiltä puheilta korvani ja silmäni
Ole minun kanssani joka päivä ja yö,Herra!
Kiitos Herra,etä kuulet rukoukseni!
anna voimaa
8
249
Vastaukset
- raimo
armon tuojana...Hän täytti lain ja kuoli Aliisa1:n puolesta...kantoi voimattomuutemmekin
ruumiissaan, samoinkuin kipumme ja sairautemmekin , ristin puuhun ja hänen haavainsa kautta olemme paratut...ota Jeesus uskolla vastaan ...pienene ja tyhjenny kaikesta omasta...pukeudu ihanaan Jeesuksen armoon...näe hänet verisenä ja runneltuna puolestasi ja rakastu häneen...suloinen uskon alkaja ja täyttäjä...anna hänen tulle kaikeksi kaikessa...täyttää sydämesi...vaikuttaa Henkensä kautta vastarakkautta...jossa kärsimyksetkin tuntuvat vain lämmöltä...Jeesus on timantinhohtoinen vieras pahoinpidellylle sellin kylmällä lattialla...hunajan, maidon , balsamin, öljyn, leivän, ...ikuisen mannan tuoja kaikille janoisille sieluille...laula hänelle ja hänestä..kiitä Jeesusta...pidä lävistetystä kädestä...ole Herrassa,,,kätkeydy Herraan..kiitä pelastuksesta...kaikesta...Herra olkoon Aliisa1:n kanssa ohjaamassa kaikkeen totuuteen..ihmeelliseen uskon elämään rakkauden tähden, joka meillä on kätkettynä Jumalassa!- raimo
aliisa1 kirjoitti:
Kiitos Raimo,tuntui hyvältä rukouksesi,puolestani.
kyllä kysyvä tien löytää ja Jeesuksessahan meillä se tie on...ainoa tie, joka vie elämään..se on monesti mutkainen, ohdakkeinen, kapea, piikkinen ja kaikkea muuta ahdistavaa täynnä...välillä pitkiä erämaita, mutta välillä on keitaita ja jopa kirkastusvuoria...hyvä puoli
taivaan kaidalla tiellä on armo ja se, että tiellä on verijälkiä...Jeesus kulki jo tämän tien...ja kantoi ra´skasta ristiä ja häntäkin autettiin sen kantamisessa...siksipä Herra opettaakin: kantakaa toistenne kuormia...rukoilkaa toistenne puolesta....tukekaa sorrettuja ja alaspainettuja...Kyllä Jeesus perille vie ja ristihän onkin jokaista päivää varten! Siunausta kaikessa Aliisa 1:lle! raimo kirjoitti:
kyllä kysyvä tien löytää ja Jeesuksessahan meillä se tie on...ainoa tie, joka vie elämään..se on monesti mutkainen, ohdakkeinen, kapea, piikkinen ja kaikkea muuta ahdistavaa täynnä...välillä pitkiä erämaita, mutta välillä on keitaita ja jopa kirkastusvuoria...hyvä puoli
taivaan kaidalla tiellä on armo ja se, että tiellä on verijälkiä...Jeesus kulki jo tämän tien...ja kantoi ra´skasta ristiä ja häntäkin autettiin sen kantamisessa...siksipä Herra opettaakin: kantakaa toistenne kuormia...rukoilkaa toistenne puolesta....tukekaa sorrettuja ja alaspainettuja...Kyllä Jeesus perille vie ja ristihän onkin jokaista päivää varten! Siunausta kaikessa Aliisa 1:lle!Anna mulle anteeksi Raimo ,kun tässä olen sun kirjoituksiasi lueskellut silloin tällöin,sain aivan väärän kuvan sinusta.
Mutta äitini oli syvästi uskossa oleva ihminen ja hän aina myös puhui juuri tollatavalla,kuin sinä olet nyt mulle tässä puhunut.Uskon ,että olet oikeassa,Jeesus on ainoa oikea tie.
Saanko kysyä sinulta,teetkö ehkä työksesi evankelistan työtä?
Mutta kiitos kuitenkin sun sanoistasi.raimo kirjoitti:
taivaan kaidalla tiellä on armo ja se, että tiellä on verijälkiä...Jeesus kulki jo tämän tien...ja kantoi ra´skasta ristiä ja häntäkin autettiin sen kantamisessa...siksipä Herra opettaakin: kantakaa toistenne kuormia...rukoilkaa toistenne puolesta....tukekaa sorrettuja ja alaspainettuja...Kyllä Jeesus perille vie ja ristihän onkin jokaista päivää varten! Siunausta kaikessa Aliisa 1:lle!Anna mulle anteeksi Raimo ,kun tässä olen sun kirjoituksiasi lueskellut silloin tällöin,sain aivan väärän kuvan sinusta.
Mutta äitini oli syvästi uskossa oleva ihminen ja hän aina myös puhui juuri tollatavalla,kuin sinä olet nyt mulle tässä puhunut.Uskon ,että olet oikeassa,Jeesus on ainoa oikea tie.
Mutta kiitos kuitenkin sun sanoistasi.aliisa1 kirjoitti:
Anna mulle anteeksi Raimo ,kun tässä olen sun kirjoituksiasi lueskellut silloin tällöin,sain aivan väärän kuvan sinusta.
Mutta kiitos kuitenkin sun sanoistasi.nyt tuli kaks kertaa tää viesti,kun ensin ei mennyt läpi,niin vaihdoin nimimerkkiä,niin sitten meni ,mutta yllätys ,siellä se oli kuitenkin jo!
- raimo
aliisa1 kirjoitti:
Anna mulle anteeksi Raimo ,kun tässä olen sun kirjoituksiasi lueskellut silloin tällöin,sain aivan väärän kuvan sinusta.
Mutta kiitos kuitenkin sun sanoistasi.olen uskoontullut entinen tanssimuusikko ja opettaja...siunattu kansanlähetyksen päivillä maallikkotyöhön v.1978 Pieksämäellä ja ollut maallikkopuhujana Keski-suomessa v.1980-1984 lähinnä körttiseuroissa ja viidesläisissä...seurakunnan kerhonohjaajana ja kuronohjaajana Et-Pohjanmaalla 6 vuotta ja
nyt työtön...Edelleen Kansanlähetyksen ystävärenkaassa..välillä säestän,,,puhunkin ja
usein sielunhoitotyössä...Siunattiin kotona yleiseen srk-työhön tän viikon maanantaina "avoimella valtakirjalla", kättenpäällepanemisin ja esirukouksin, jossa pyydetään uusia armolahjoja...Jumala antakoon!
Parantamisen kutsu on jotenkin ajankohtainen, koska Jeesuksen kärsimysten kuva kirkastuu koko ajan...Nämä ovat yksin ajatuksia, mutta sittenhän Henki toimii kun ihmisiä tulee vastaan...Jos itse saisi valita lähtisin kiertelemään romaanilähetyksen merkeissä, koska uskon, että mustalaiset ovat alkujaan israelilaisia (juutalaisethan ovat vain Juudan ja Benjaminin heimoa)
mutta Herra ohjatkoot!
Siunausta kaikessa,,,jos joku asia mieltäsi painaa, jota pyytelet anteeksi,,,usko toksi Jeesuksen veren tähden sekin anteeksi,,,ja jos se minusta kiinni on, näen Herran oikealla puolellani, joka sinua halatkoot rakkaudellaan, kun sanon: Ole turvallisella mielellä, kaikki on anteeksi annettu Jeesuksen tähden! - raimo
aliisa1 kirjoitti:
nyt tuli kaks kertaa tää viesti,kun ensin ei mennyt läpi,niin vaihdoin nimimerkkiä,niin sitten meni ,mutta yllätys ,siellä se oli kuitenkin jo!
se sitten varmistui!
Siis: kaikki on jeesuksen tähden sovitettu ja siksi kaikki syntimme, puutteemme, virheemme, heikkoutemme...saamme uskoa anteeksi jeesuksen tähden,,,Golgatan veren ja Jeesuksen nimen tähden! Amen...jää Herran rauhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271