Windows 10:llä jo yli 500 miljoonaa käyttäjää
http://www.iltalehti.fi/digi/201706142200207329_du.shtml
On se Windows 10 kova
8
201
Vastaukset
- kova-kuin-kivi
Totta luvut kertovat kaiken.
- hrh35665
Kärpäsetkin pitävät jätöksistä ja niitä on miljardeja.
- Tulisitte_Jo_Järkiinne
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
- jo.8v.järjetöntä.soopaa
Tulisitte_Jo_Järkiinne kirjoitti:
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
Kaikkien ei kannata puhua mitään aiheesta "Tulisitte_Jo_Järkiinne " koska se tuntuu olenan mahdotonta.
- dfghdfghdfghdf
Windows käyttäjien määrä korreloi uskonnolisten määrän kanssa monessa valtiossa. Teknisesti moni Linux jakelu on parempi, on modernimmat tiedostojärjestelmät, ovat nopeampia ja kevyempiä, on vaihtoehtoja joka asian kuten desktopille ja ohjelmat ladataan turvallislita palvelimilta. Linux jakeluita voi helposti tuunata mieleisekseen ja bugeja itsekin korjata.
- miljardi_linux_käyttäjää
Onhan androidilla jo yli miljardi käyttäjää, ja kyseessä on Linux-distro. Androidin suosio osoittaa, että kyllä mikä tahansa linux-distro voi menestyä, kunhan sen kehitykseen käytetään riittävän paljon määrärahoja.
Google tekee liikevoittoa 14mrd vuodessa, ja käyttää myös androidin kehitykseen 1000-kertaisesti enemmän rahaa kuin mitä Canonicalin koko liikevaihto on. Kyseessä ei ole ubuntun kaltainen matalan budjetin räpellys, vaan paljon parempi distro jolla luonnollisesti on paljon käyttäjiäkin.
Matalan budjetin amatöörimäiset räpellykset sen sijaan eivät houkuttele paljoa käyttäjiä vaikka olisivat ilmaisia käyttää.
- jossain-vaiheessa
Windows 10 käyttäjiä tulee lisää, kunhan pääsevät 7 pois.
- aslakkialatölviöstä
Minulle on ihan sama kuinka monta Windows 10ä on maailmalla.
Minulle riittää ne muutamat mitä minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165