harkinnassa muuttaa Helsingistä työttömäksi halvemmalle alueelle....paskaa työtä täällä ja ruuhkaa...vittumaisia ihmisiä. Maaninka käynyt mielessä. Kirkonkylä, keskusta siis. Saanee halvalla vuokra-asuntoja? Katsotaanko muualta tulleita kieroon? Halpaa olisi varmaan sielä asua?
Muutto Maaningalle?
5
470
Vastaukset
- ksavolainen
Älä tule. Valmiina on vihamielinen ympäristö. Minutkin häädettiin kartanon kuningattaren toimesta evakkoon, niin on käynyt muillekin: muutamia naapureita, metsästysseuran jäseniä on heitetty lepikkoon. Itse vaan porskuttelevat ruhtinaina.
- Pelkkä_junttila
Älä muuta tänne. Maaningalla ei ole mitään muita, kuin juntteja.
Ja ihailevat epärehellisin keinoin mainetta niittänyttä "sankaria".
Kertoo jotakin olennaista heistä. Ihailu tekee jotkut perin sokeiksi ja totuutta näkemättömiksi.
Perin merkillinen paikkakunta. - Käsvarteensasolmii
On neidolla punapaula kun piireihin käy...
- menetöihin
Ei täällä mitään Helsingin luusereita kaivata. Joten kärvistele siellä Helsingissäsi vain....ja mene töihin.....kun et kuitenkaan ole niitä vielä tehnyt.
- Et_silleen
Teillä taas ei ole mitään muuta, kuin mopolla ympäriinsä päristeleviä per*sesilmättömiä pojannulikoita. Ja itteensä täynnä olevia maajussijuntteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605