Käytin Terveystalon terveydenhoitopalveluja Tampereella enkä voi suositella paikkaa kenellekään!
Ensinnäkin, asiakaspalvelu oli erittäin töykeää ja ylimielistä.
Toisekseen, lasku oli jotain aivan muuta kuin mitä piti. Varmistin hinnan ensin heidän nettisivuiltaan löytyvästä hinnastosta, mutta, koska halusin vielä varmistaa hinnan, soitin vielä heidän asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija ilmoitti minulle, että laskuni tulee olemaan sama, mitä hinnastossa mainitaan.
Noh, käyntini jälkeen lasku olikin melkein kaksinkertaistunut ! Käsittämätöntä.! Haiskahtaa rahastukselta, ellei heidän asiakaspalvelijansa todella ole TÄYSIN kujalla hinnastosta - mitä en kyllä usko. Selkeästi kävi ilmi, että todellista hintaa ei haluttu mainita. Huijausta !
En suosittele !!
Terveystalo rahastaa kohtuuttomasti
6
333
Vastaukset
- Monta_tekijää
Mistä ero johtui? Saithan maksusta kuitin josta näkee mitä eroa tehdyssä hoidossa oli ennakkotietoon verrattuna. Ehkäpä tehtiin jotain lisätutkimuksia tai hoitoaika olikin pidempi kuin hinnastosta katsottu, nämä kaikki vaikuttaa maksuun. Myös lääkärin pätevyystaso vaikuttaa veloitushintaan (yleislääkäri tai erikoislääkäri).
Vähennetiinkö maksusta kelakorvaus (ns. suoralaskutus) vai maksoitko täyden hinnan ja haet itse kelakorvausta annetulla lomakkeella? - Oleellista
Entä hoidonTULOS, vaikuttaako se hintaan?
- Dshwlw
Moni muu asia vaikuttaa hintaan, mutta ei hoitotulos.
- mätätalo
Siirtykää ihmiset normaaleihin terveyskeskuspalveluihin, hinta on aivan eri niissä kuin näissä pörssiyrityksissä.
Terveystalon rahastusmetodit tunnetaan jo!
En kusekaan sinne suuntaan enää. - laadutonta
Totta töriset.
Kiertäkää kaukaa Terveystalo.
Hirveetä rahastusta ja ilmeisesti ovat nekin lääkärit, joilla olen aikaisemmin käynyt, saaneet kehotuksen kierrättää asiakasta muillakin lääkäreillä rahastettavana? - Anonyymi
Paska paikka, vältelkää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595