Mitä seuraavana? Tuo koivu risti siitepöly löytyy ja Heinixiä syön mutta ei vaan tepsi. Silmät vuotaa, suu on kuiva, uupumus on sairaalloisen kova jo pelkän 20 minuutin ulkoilun jälkeen. Naamakin kukkii niinkuin aina kesäsin... mitä on tehtävissä? Haluaisin ulkoilla enemmän mutta jokainen minuutti ulkona tuntuu kuin helvetissä istuisi.
Yksinkertaiset siitepöly lääkkeet ei toimi!!
SiitepölystaKarsiva
2
117
Vastaukset
- 3312312
Naama siis täynnä pientä finniä tai ihon alla olevia pikkufinnejä.. kevyttä tulehdusta.
Jos on mahdollista, niin ulkoile ennen puoltapäivää ja klo 17.00 jälkeen. Mulla iho-oireet hävisivät, kun en käytä meikkiä kesällä niin paljon. Mulla auttaa Kestine allergiaan ja silmiin Lomudal-silmätipat (40 mg). Tuulinen sää on pahin, kostealla on helpompi liikkua. Myös mulla suuta kuivaa ja väsyttää nämä lääkkeet, vaan ei auta - eteenpäin sano mummo lumessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339