Bakteerit todistavat evoluutioteorian täysin...

totuudentorvettaja

mahdottomaksi!

Mietitään nyt bakteereita, joiden jakautumisaika voi olla jopa vain 20 minuuttia. Jakaantumalla tätä tahtia bakteerit voivat jakaantua 26298 kertaa vuodessa!

Ihmisillä sama aika voisi olla vaikkapa 15 vuotta. Ihminen uusiutuu siis 0.067 kertaa vuodessa eli 394468 kertaa hitaammin kuin bakteerit!

Bakteereilla on tehty iät ajat kokeita laboratoriossa. Mikäli evoluutioteoriassa on edes hiltunen totuutta, pitäisi bakteereista voida muuttaa ihmisiä vain muutaman vuoden aikaskaalassa. Simpanssista tuli mukamas ihminen vain muutamassa miljoonassa vuodessa, joten bakteereista pitäisi voida tehdä ihmisiä laboratoriossa korkeintaan kymmenissä vuosissa. Tämä ei edes ota huomioon että keinotekoinen valintapaine on moninkymmenkertainen luonnon valintapaineeseen verrattuna!

Evoluutio-oppi kaatuu puhtaaseen matematiikkaan.

11

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiEdesVitsi

Kreationismi on kaatunut kaltaistesi kannattajien typeryyteen.

• Niin! Bakteerien jakautumisvauhdilla koko universumin pitäisi koostua bakteereista, niin että planeetatkin uisi bakteeripuurossa, jos universumi olisi kamalan vanha!

• Kreationistinen matematiikka osoittaa taas silsaisen leijonankyntensä...

• Hyvähavainto

Juuri noin, tuo matemaattinen olemassaoleva analogiasi tietenkin kaataa evoluutioteorian komeasti toisin kuin Enqvistin olemattomat matemaattiset analogiat joilla hän yritti todistaa tyhjän räjähtämisen kosmokseksi.

• "Meillä tieteellisesti ajattelevilla on taipumusta evoluution takia suhtautua kyynisesti Raamatun luomiskertomukseen. Evoluutio selittää hyvin lajien synnyn ja kehityksen ja luominen vaikuttaa kyseenalaiselta."

Jumalattomat "tiedemiehet" ovat usein käyttäneet bakteereja todisteena evoluutiosta. Heidän teoriansa on aina kaatunut myös siihen, että bakteeri ei ole muuttunut miksikään muuksi kuin vähän toisenlaiseksi bakteeriksi. Bakteeri ei ole koskaan suostunut olemaan mitään muuta kuin bakteeri. Sama koskee kaikkia muitakin eliöitä ja eläimiä.

• Mimmottii taivaspaikkaa sinä tarjoat? Paljonko pitää maksaa pelastuksesta seurakunnallesi? Onko tarjoamallasi pelastuksella takuuta? Mitä uskontokuntaa/lahkoa/kulttia edustat? Vähä huano kauppamies oot jos et pysty esittämään tarjousta ja mainigsemaan sitä että mikä yhteisö on palveluntarjoajana....

• Selvätapaus

Olen ollut varhaisteininä virallisessa älykkyystestissä ja huippupisteethän siitä tuli.

Sitten tuli koulussa eteen evoluutioteoria. Yritin parhaani mukaan hyväksyä sen faktaksi mutta se osoittautui täysin mahdottomaksi koska todellinen tieteellinen tutkimus toi jatkuvasti eteen asioita jotka sotivat räikeästi vähittäista kehittymistä vastaan.

Tämä bakteerijuttu oli yksi niistä.

• Selvätapausko

Olen ollut varhaisteininä virallisessa älykkyystestissä ja huippupisteethän siitä tuli.

Sitten tuli koulussa eteen evoluutioteoria. Yritin parhaani mukaan hyväksyä sen faktaksi mutta se osoittautui täysin mahdottomaksi koska todellinen tieteellinen tutkimus toi jatkuvasti eteen asioita jotka sotivat räikeästi vähittäista kehittymistä vastaan.

• Selvätapausko

• Selvätapausko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe