Tommi ei enää tyydy MAAJOHTAJAN titteliin. Tommi kutsuu itseään nyt nimikkeellä "GLOBAL LEADER OF ONELIFE NETWORK" ja "real-life Indiana Jones". Näin meidän maajohtajamme ura etenee!
Olkaamme ylpeitä Tommista! Todellakin, hän on tosielämän inbananabones kuten hän itse sanoo!
Eläköön Tommi! Kävelevä karikatyyri!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAMAUAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Tommi on ylentänyt itsensä
7
216
Vastaukset
- Avolle-viesti.Parrulta
Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Pyhä kirja on sitä mieltä. Kultaisen vasikan, "Onecoinin" palvojat todetaan viimeisellä tuomiolla heitettäviksi pätsiin. "Sinut on vaaálla punnittu ja köykäiseksi havaittu." Sana on ikuinen, huijaukset vaan vaihtuvat, tai voisin kirjoittaa, "Raha on ikuinen, vain taskut vaihtuvat"
- AasinajajaPätkä
Rahat eivät ole hävinneet.
Vain yhteys rahoihin kadonnut.- Coinikura-häviää
Totta. Raha on ikuista, taskut vaihtuvat.
Tommi! Eikö sinua yhtään loukkaa kun sinua näin solvataan? Sinun ihmisarvosi asetetaan kyseenalaiseksi. Eikö sinua loukkaa kun sinun älykkyytesi ja hengenlahjasi asetetaan/verrataan simpun tasolle? Tiedätkö, Tommi, mikä on simppu? Minä kerron: se on pieni kala: https://fi.wikipedia.org/wiki/Simput
Hyvä Tommi! Simppujen maailmanmestari! TÄÄLÄ! Tommi! TÄÄLÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMNUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- tomminpuolustaja
Mikä teillä on Tommia vastaan? Hieno mies vaikuttaisi olevan. Hyvä piirtämään, hyvä pituushyppäämään ja tietoa bisnesmaailmasta löytyy.
Onecoin on paskaa mutta Tommi ei välttämättä ymmärrä kryptovaluutasta tarpeeksi tajutakseen tätä.
Ehkä hän on myöskin Onecoinin uhri.- Tätätänään
Tai ehkäpä ymmärtää kusettavansa, eikös siellä joku T6 pokeri kusetus polttele taustalla? Kukaan edes vähä-älyinen ei usko että Onecoin on toimiva konsepti.
- HahahaPörssiin
Tätätänään kirjoitti:
Tai ehkäpä ymmärtää kusettavansa, eikös siellä joku T6 pokeri kusetus polttele taustalla? Kukaan edes vähä-älyinen ei usko että Onecoin on toimiva konsepti.
Ironiaaaa.....Toimiva valuutta. Pankit eivät vedä välistä. Ainoa ongelma, löytyykö ostettavaa?..
Joo Kiinasta löytyy ostettavaa.....kunhan hoidat kuljetuksen. Näillä mennään pörssiin ja arvo on korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144