Onko muilla seuraavanlaista ahdistutsta: Olen uskovainen. Koen tällä hetkellä sellaista ahdistusta, että mitä teen elämälläni? Miksi kilpailla ratsastuskisoissa ja ansaita palkintoja jos ei ne ei ole taivaassa tai ei niistä mitään taivaassa muista? Miksi saavuttaa jotain suurta elämässä jos ei sitä taivaassa muista? Onko taivaassa maanpäällisen elämän hyviä muostoja tai esim. Tärkeitä esineitä (palkintoja yms.)?
Mitä teen elämälläni?
Ahdistuja
2
142
Vastaukset
- aika-aikaakutakin
No jopas jotakin?
Mitä taivaasta kysele, kun et ole vielä edes kuollut. Se on sen ajan murhe.
Voisit tietenkin saada luvan mennä etukäteen luikkaamaan, että olisiko siellä noita kaikkea mitä kyselit : > Nosta tikapuut ylös ja kiipeä, pyydä pappia auttamaan.
Suomeksi sanottuna: Alkaa elämään ja pohdi noita kysymyksiä sitten, kun ole 80v- - Kisaväsymystä
Uskovana tiedät Jeesuksen ohjeet: Kukaan ei päiviään murehtimalla lisää. Etsi ensin Jumalaa ja rakasta lähimmäistäsi. Taivaallisia palkintoja et näe, jos et kisaa oikein Maan päällä. Joten keskity kilpailuun kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645