Tietääkö kukaan elokuvan nimeä, jossa päähenkilö tyttö tapaa nuoren näköisen pojan, joka perheineen on löytänyt ja juonut metsässä olevasta nuoruuden / kuolemattomuuden lähteestä. Poika näyttää tosi nuorelta mutta on oikeasti yli 100 vuotias.
Tuntuuko yhtään tututulta? En yhtään muista elokuvan nimeä ja haluaisin katsoa sen taas. Elokuva on aika vanha.
MIKÄ ELOKUVA
Apuakaipaava9561
1
114
Vastaukset
- Yximahdolinen
Tuck Everlasting (2002)? Esitetty Nelosella syksyllä 2008.
"Yhdysvaltain koillisosien metsäseuduilla asuva teini-ikäinen Winnie on kyllästynyt vanhempiensa tiukkaan kuriin. Erityisesti metsissä kuljeskelu ja vieraiden kanssa jutteleminen on kielletty. Vanhemmat ovat tässä oikeassa, sillä metsään mennessään Winnie tapaa Jessen ja tämän perheen, Tuckit. Perhe on juonut aikanaan metsän nuoruudenlähteestä ja on kuolematon. Tuckit ovat päättäneet varjella salaisuutta tiukasti."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408