Mulla opintopolku näyttää nyt yhtäkkiä että ei pääse oma opintopolku sivulle koska ei ole hakemuksia. Sekoileeko sivu vaan vai mihin mun hakemus muka on kadonnut päivän aikana?
Toimiiko teillä opintopolku?
5
1258
Vastaukset
- odottavanaikaonpitkä
Mulla näyttää ihan samaa, aiemmin vaan tuloksen kohdalla lukenut kesken. Onkohan se kaatunut? Vai oisko tulokset tulossa...?
- Annem-77
Jotain sekoilua siellä on. Itse sain ti sähköpostin että olen saanut opiskelupaikan. Ja sillon opintopolussa näkyi, että olen paikan saanut. Nyt siellä kuitenkin lukee, että opiskelija valinta kesken... Asiaa kohdallani selvitetään..
- Annem-77
Nyt sivusto omalta osaltani kunnossa, opiskelupaikka vastaanotettu :) Onnea kaikille opiskelupaikan saamiseen :)
- hmmjjuu
Mulla toimii puhelimella, mutta tietokoneella ei..
- Asd12365
Mulla toimii puhelimella ja kotikoneella, ja vieläki näyttää että valinta kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657