alkoholin haittavaikutuksista selvää politikon jos noin olisi eivät ihannoisi ja hekumoisi kiihkeästi medioissa. Tänä juhanusviikolla varsinkin jokainen melkein höppötoimittajistakin oli aivopesty hekumoimaan omilla juomisillaan kuin tuon jo näkee jos on katsonut yhdenkin "" koko suomen kansan " viihdeohjelman niin pääteeksi näyttelijä seurue riemusta kiljuen yleisön edessä joka pitäisi olla koko perheen viihdeohjelma kurkku suorana ilakoivat että nyt on bileet joka tarkoittaa heidän elämässään juomista josta seiskalehti sitten rabortoi ja itse lehtikin pitää juomakulttuuria yllä rahastaen.
Siellä näyttelijät ahnehtivat töitä niin paljon kun pitää olla jokapaikassa joka alan asiantuntijoina jonka seurauksena sydäntä särkeviä juttuja uupumisesta, avioeroista, pettämisistä jne. Näyttää siltä että alkoholilla aivonsa liottaneita juuri tarvitsevat tuotantoyhtiöt ovat senverran hyviä hekumoimaan alkoholin käytöllään ja antamaan esimerkin heidän elämäntavastaan mutta vastuunkantajiksi heistä ei ole kuin peittona tehdä jotain hyväntekeväisyyttä että oma rietas ja vastuuton elämäntapa voisi jatkua mahdolisimman pitkään olemalla " suomen suosituin " sitäjatätä.
Käsittämätöntä logikkaa väittävät ottaneensa
yuoxap
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667