M-mies, olitkos eileen päivystyksessä? 💝
Mutta hyvää juhannusta sinulle, ajattelin eilen sinua pitkään kun katsoin palavaa kokkoa ja salaa toivottaisin kuiskatessa kesän tuuleen *Hyvää jussia rakas M!* vaikka toinen mies matkassa kulkee!
Toivottavasti olin minäkin sinun mielessä mutta sehän on vaan toivo ja toivossa on hyvää olla...
Olipa kerran...
7
441
Vastaukset
Juhannus on mennyt päivystäessä sähköverkkoa ja tässä ohessa olen grillailut. 🍗Mitenkäs siellä on juhannus mennyt? Mukavaa juhannusta sinne 😊
Kiitos kysymästä, ihana aurinkoinen ilma oli!
Hyvä kuin juhannus mene hyvin, vaikka minu AP viesti oli kyllä toiselle M _ _ _lle ja sinä olet luultavasti Markku?En ole Mika enkä Markku eli varmasti väärä M-mies sinulle.
Täällä Vantaalla on ollut sateista mutta ei haittaa kun rahaa tulee. :)- Anonyymi
Mitä kuuluu?
- Mmiessln
Olin mutta ei jaksa kiinnostaa.
- Teitä_vedätetään
Miks tää sama trolli täällä m-akkana huoraa pilluaan ja te vastailette ?
Tuollainen lortto joka kaipaa eri niillä eri nimistä miestä!
Pettäjä lutkendaali jonka nimi on Maria mutta vaihtaa nimiä koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906