Moi mulla on tollanen VW golf gti vm.98 josta jarrut katosi talven seisonnan jälkeen, vaihdoin uuden jarrutehostajan ja alipaineletkun tehostajalta pakosarjaan, oire on sellainen että jarrut ottaa vasta kun poljin on aivan pohjassa jarrut ilmattiin mutta siitäkään ei ole apua, mistä vikaa voisi lähteä etsimään?
Golf jarrut
spuuk
2
131
Vastaukset
- hebron
Pääsylinteri olisi pitänyt vaihtaa eikä tehostinta ?
- spuuk
meneekö toi pääsylinteri noista kuinka herkästi? testasin sitä irrallaan ja se sylinteri palautu kyllä normaalisti kun sen painoi pohjaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615