Huonoihoisia voi panna, mutta seurusteluun ei kelpaa miehille. Pitsanaamat eivät ole hottia parisuhdemarkkinoilla. Miehet on niin vaativia, naisen pitää olla kaunis. Kraaterinaamat jää seinäruusuiksi yksin ja vanhoiksi piioiksi.
Huono iho estää elämän
Kauriinmetsästäjät
6
310
Vastaukset
- Yhdyssanapoliisi
Yhdyssana
- Pitsat_naamassa
Kellä on pitsanaama? Helilläkö?
- nytkuntulipuheeksi
taidan tilata pizzan tänään
- Vanha-Äijä
Kyll mää voin sut ottaa.Koha et vaa oo nii ruma jot lapselapset pelkää,
Joo, minua ei haittaa tippaakaan Naisen huonokuntoinen iho. Ei iho tee naisesta huonoa, vaan se ulkoinen kauneus kärsii mutta sisäinen kauneus hänelläkin on ihana ja rakastettava.
- Finnitön
Et näytä omistavan yhtään ystävää. Mulla on monta ystävää niitä "pizzanaamoja" joilla on komeita miehiä ja ennenkaikkea hyviä isiä ja kumppaneita puolisolleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906