Olen 37v nainen.Minulla ei ole yhtään ystävää. Ainoastaan muutama tuttu.Heitä näen harvoin.Miten muut yksinäiset.Mistä saatte voimaa jaksaa päivästä toiseen?
Yksinäisyys
14
447
Vastaukset
- Siinäpulma
Itserakkaus ja itsensä rakastaminen
Täällä on 52 v nainen ja sama homma vailla ystävää .
- Kesälukka123
Hei. Itse olen 34 v.nainen ja muutama ystävä ja kaveri on mutta nähdään vain joskus.
Itse saan voimaa uskostani Jeesukseen.- ykinäine
Moi. Täällä 50 v. nainen kanssa yksinäisyydestä kärsivä. Perhettä on, mutta kaipaisin niin oikeita naisystäviä elämääni.
- Jkkhg
Hei,tässäkin perheellinen 53v nainen kaipaa ystävää. Asun Espoossa
- unhappy11
Haluan antas periksi asu m porvoossa 57v toiveeni voisko toinen yksinäinen asua kanssani
- rafuP
Oletko käynyt seurakunnan tilaisuuksissa? Siellä on seuraa, voi saada kavereita ja ystäviä. Ei ole paha juttu, vaikka ei olisi uskovainen. Ei niissä uskoa tyrkytetä. Virren voi joutua veisaamaan - yhdessä toisten kanssa. Voi aukoa vaan suutakin :)
Ei ole hassumpaa. Srk tekee bussiretkiä yms toimintaa.
Aktivoidu, mene edes kerran johonkin tapahtumaan.
Ei ota jos ei anna. Aina voi kokeilla. - mukana.elämässä
Risikko on yllyttänyt ihmisiä liittymääm Sydänliiton jäseneksi ja vapaaehtoistyöhön.
Muutakin vapaaehtoistyötä on, jossa voi olla mukana juuri silloin kun itselle sopii.
Voi tuntea itsensä tarpeelliseksi ja saa kiitollisia kavereita, jotka odottavat sinun tuloasi innokkaasti aina. - Yksinäinennainenvain
Täällä 32-vuotias nainen, jolla miesystävä on melkein ainoa ystävä. Hyvänpäiväntuttuja on pari, mutta heille melkein aina oon se ehdottava osapuoli. Oon koittanut saada kirjekavereita yms. Mutta ei niistäkään oikein mitään tule.
- Nautiskelu
Harrastakaa jotain kaikka patikointia, uintia, suunnistusta, puutarha, mitä harrastuksia nyt vaan onkin, sieltä tulee tuttuja joiren kanssa voi jutella vaikka kaupassa kohratessa. Enkä tarkoita kapakka/Baari tuttuja. Itse nautin eniten yksin olosta, kun josjus menen metsäkämpälle, se rauha ja hiljaisuus saan tehrä mitä haluan, syörä mitä haluan, lähteä luontoon käveleen kun haluan, eikä kukaan narise takana.
- pubit.on.kivoja
Onko joku synti pistäytyä pubiin rupattelemaan ?
Juttukaveria on heti.
Ei kaikki paikat ole viidennen luokan juottoloita.
Pubissa voi juoda kahviakin ym. jos haluaa.
Pubeissa/vastaavissa käy ihan kivoja tavallisia ihmisiä eri yhteiskuntaluokista.
Täällä painottuu ahdas kristillinen elämänkatsomus, ei suvaita kuin omat mieltymykset. - minapa_se_vain
Hassua ja outoa kyllä, keinoni selviytyä päivästä toiseen on kuvitella, millä tavalla tappaisin itseni.
Minä kuulun Facebookissa ryhmään "Ystävien Olohuone" siellä on aina jotain tekemistä ja itsekkin olen miittiä järkännyt
Mistäpäin suomea sä olet? Itsekki kaipailisin uusia ystäviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927