Onko kokemuksia?
Lidlin dvd -aihiot
3
787
Vastaukset
Ostaa Lidlistä eikä mistään muustakaan"tavallisesta"kaupasta.Mene vaikka www.verkkokauppa.com sivuille ja sieltä suoratoimitustuotteet sivuille.Sieltä löytyy paljon edullisemmin.Tosin esim.Saksasta nettikaupasta suoraan tilaamalla vielä paljon edullisemmin.100 levyä n.30 euroa ja postikulut päälle!
- Lefa1
Minulla on kokemuksia vain Lidlin -R levyistä. Ainakaan Vaasasta en ole halvempia löytänyt, ja hyvin ovat kaikki toimineet niin JVC:n tallentavassa kuin naapurin tietokoneessa ja toistavassa. Tietysti ulkomailta voi saada paljonkin halvempia, mutta kun Lidl on nurkan takana, sieltä on helppo hakea 5 kpl/10 euroa. Eikä tarvitse kaikkia vi**n kansioita ja bokseja, kun levyt ovat koteloissa ja sopivan kokoisissa laatikoissa, jotka voi pinota hyllyyn kuin kirjat ikään. Olen tallentanut parin kuukauden aikana n. 60 levyä, eikä yksikään ole nikotellut.
- viimeviikolla
eka laatikko toimi ihan täydestä kaikki 5 levyä.
Toisen laatikon levyistä 2 ei suostunut toimimaan.
Lidl ei varmaan anna takuuta levyille.
Halvempia ne kyllä on, kun marketti pyytää 4 € kappaleelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875