Jos dieselautojen kiellosta Helsingissä päätetään, niin olisi hyvä, että päätös tehtäisiin mahdollisimman pian. Autoilla on oma käyttöikänsä, ja siksi päätös kiellon voimaanastumisvuodesta olisi hyvä tietää mahdollisimman varhain etukäteen. Etenkin Suomessa autojen käyttöiät ovat Euroopan korkeimpia, ja siksi dieselauto ei ole valmis romuttamoon, jos vaikka dieselautojen kielto tulisi Helsingissä voimaan vaikka seitsemän vuoden kuluttua.
Vihreät virittävät dieselauto miinaa..
10
147
Vastaukset
- Suuntaus
oikea, pitäisi koskea kaikkia autoja..
- hdfghfghdfhdgd
Vossikka on hyvä.
- sdfgsdfgsdgsfg
Romutetaanko Saksan mersut ?
- maakuntientietäjät
Volvo vasta miinaa virittääkin hylätettään polttomoottoriautot.
Peräkammarin ikkunasta maailmaa katsoessa on ehken vaikea nähdä muutosta:- alati kasvava metsä kun peittää vähitellen maiseman...- jghjfghjgfhjfghj
Miinoja riittää, nyt menossa maisemamiina...............
- Tarkoittaako
jghjfghjgfhjfghj kirjoitti:
Miinoja riittää, nyt menossa maisemamiina...............
tuo että koko maa jumiin ?
- SAISIKOSKEA
VAIN HELSINKIÄ !
- Helsinki.on.jo.pilassa
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/573790-oleskeluluvan-saaneet-muuttavat-nyt-helsinkiin-vaestonkasvu-tana-vuonna-liki-10-000
Helsinki kasvaa kiihtyvällä tahdilla. Asiasta kertoo Helsingin kaupungin väestötilastoihin erikoistunut järjestelmäpäällikkö Pekka Vuori.
– Syyskuun loppuun mennessä kasvua oli 8 000, eli 1 700 enemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana. Tänä vuonna kasvua saattaa tulla lähes 10 000, Vuori kirjoittaa julkisessa Lisää kaupunkia Helsinkiin -ryhmässä.
Hän kertoo, että merkittävä osa kasvusta näyttää olevan peräisin oleskeluluvan saaneiden turvapaikanhakijoiden muutoista, erityisesti muualta Suomesta Helsinkiin.
Hiiltä pannuun lisää...
- Mikäetteituo
sais maalaiset halpoja diiseleitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431