Siis pitääkö mun ostaa 10e lippu päästäkseni vaikka torimyyjiltä jotain ostaakseni?
Mansikkakarnevaalit
7
389
Vastaukset
- mensalaiset
Siinä onkin älykkyystestiä kerrakseen.
- Veljmies
Tääki juhla oli alunperin joku Rock Cock...
- 11v
Sinun pitää ostaa lippu, jos menet perjantai tai lauantai iltana 21:30 jälkeen karnevaalialueelle.
- 11v
Siis 20:30 alkaen.
- 5987444
Kyllä hehkutettiin että on uudistuneet karnikset, mitä uutta muu kuin tuo pääsymaksu? Ai niin, vähempi porukkaa. Toivottavasti vettä sataisi vielä kaatamalla.
- 4447895
Kademielellä oot tai muuten änkyriämmä.... mene tutkimaan itsesi ennenkuin hajoot
- Totuudentorvinen
Googlettakaa niin saatte oikeaa tietoa. Mikäli teillä on luetunymmärtämisessä vaikeeta niin Karnevaalialueelle pääsee ilmaiseksi, ainoastaa pe-la iltoina klo 20:30 jälkeen konserttialueille pitää ostaa pääsylippu mutta silloinkin torialueelle eli torimyyjien teltoille pääsee ostelemaan ja/tai jutustelemaan ilmaiseksi siis..ILMAISEKSI PÄÄSEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625