Osaako joku sanoa mikä hamsterin silmää vaivaa kun se on viime yön aikana ns turvonnut ulospäin ja sumentunut, myös silmän reunasta etupuolelta pullottaa jotain punertavaa?
Silmä pullottaa
4
3767
Vastaukset
- ootkotosissas7
Oletkos sinä ottanut yhteyttä eläinlääkäriin vai ainoastaan nyt vuorokauden odoteltuasi päättänyt kysellä, josko keskustelupalstalla noin vakavalta kuulostava tilanne maagisesti ratkeaisi? Jos oma silmäsi pullistuisi päästäsi ja tekisi taatusti todella kipeää, niin olisitkohan ottanut yhteyttä lääkäriin vai kyselisitkö silloinkin täällä mikä neuvoksi?
- Zedä
Mulla oli hiirellä sama. Mikä sit olikaan, niin meni lopetettavaksi huomaamisen jälkeen ettei jäänyt kärsimään.
- Lifeforanimals
Olisko joku tulehdus? Käy näytättämässä eläinlääkärille :)
- ikäväonkova
mun hamsterilla meni silmä juuri tuollaiseksi kuin kuvailit. sukulaiseni joka on pieneläinlääkäri kävi katsomassa hamsteriani ja totesi että se on glaukooma, eli silmäkasvain ja se on yleistö hamstereilla... seuraavana aamuna olimme viemässä rakasta hamsuani lopetettavaksi, mutta se kuoli ennen sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625