Asun vanhassa kivikerrostalossa ja asunnostani on viime aikoina löytynyt pieniä matoja. Madot ovat väritykseltään mustia ja tarkkaan katsoessa voi niissä erottaa vaaleamman sävyisiä viiruja. Madot ovat ohuita ja pituudeltaan muutamasta millistä senttiin. Madot ovat myös hyvin hitaita eikä ne juurikaan liiku paitsi niitä pyydystettäessä kipristelevät. Matoja löytyy lähinnä kynnysten läheisyydestä. Mitähän nämä asukit mahtavat olla?
onko kukaan törmännyt vastaaviin matoihin??
3
819
Vastaukset
Tässä linkki sokeritoukkaan:
http://www.keuruu.fi/terve/sokerit.htm- Allu
Eikä, sokeritoukkahan on vikkelä kuin mikä.
- kokenut
Allu kirjoitti:
Eikä, sokeritoukkahan on vikkelä kuin mikä.
ne ovat turkiskuoriaisia...tuttu juttu. niitä löytyy mahdollisesti myös kaappien/laatikoiden pohjalta, oikeastaan mistä vaan vähän suojaisemmasta paikasta.
jättävät jälkeensä "kuoria",madon muotoisia,onttoja ja ruskeaviirullisia.
silloin kun niitä on paljon ne myös huomaa...jos kuoriaisia on vähemmän, ei välttis nää kuin muutaman silloin tällöin.
koko talo pitää sitten myrkyttää.
ja nämä ovat nimenomaan vanhempien talojen ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308