Olen 51 vuotias Laitoshuoltaja.Olen hakenut työpaikkoja Kajaanista.Mutta huonolla menestyksellä.Olen liian vanha töihin täällä.Vaikka työkokemusta on ja kuntokin on ok.Minun pitäisi olla nuori ja kouluttamaton.niin saisin töitä.Koska minulle pitää maksaa kunnon palkkaa.Kun minulla on tutkinnot ja työkokemusta.Eli olen liian kallis.Niinpä haenkin töitä pääkaupunki seudulta.Siellä arvostetaan koulutusta ja työkokemustaja vanhempaa työntekijää.Eli kaikki vanhemmat ammattilaiset ja miksi ,ei nuoremmatkin. Muuttakaa pois Kajaanista,tänne ei,kannata jäädä.Täällä kohta ,vain eläkeläisiä,ja maahanmuuttajia.Onko muilla vastaavia kokemuksia.Etelä suomi odottaa jo mua.
Ammattilaiset työelämässä.
kånsakainen
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647