Sinähän tunnet Lieksan historian kuin omat taskusi joten nyt pukkaa tosi helppoa kyssäriä. Millä joki ylitettiin ennen kuin kaarisillat rakennettiin. Oliko silta vai lossi kerro sinä Kamuttajalta on turha kysyä kun ei se tiedä mitään sinä tiedät?
Hissanmaikk kerrotko kun kerran tiedät?
26
337
Vastaukset
- Mannerheimin.kunniakirja
Se köyhkä pieksää vaan turpaansa ei se mitään tiedä.
Aivan mielenkiintoinen kysymys, joka kyllä sopii aloitukseksi.
Saa nähdä tuleeko vastausta.- voikanmaikk
Kyllä tyyppi hiljeni aivan yksinkertaisella kysymyksellä on tumpelo historiassa ei ole mitään tietoa.
- hissanmaikk
Mimullka bon. Parempi tiietoo historiiista kun keejlääb
- höh.sinua
Oletko hissa taas mömmöissä?
- Aiskänmaikka
Hissanmaikk.....? missa a?
Esim:Aamu alkaa aalla ja illan päättää i. (siteeraus Juicen piisistä).- a.sian.tuntija
Tarkoituksellista vääristelyä ilmeisesti.
Oikaisen.
Aamu alkaa A:lla illan päättää A
turha silloin kysyä on kuinka huristaa
Aamu alkaa A:lla illan päättää A
turha kysyä on mistä kenkä puristaa
https://www.youtube.com/watch?v=XT1u6LF8Mao
- hissanmaikk
Hissanmaikk ottaa oppia tästä satu setä kamuttajasta ja heittää vastakysymyksen, eikä vastaa ( helppoon ) kysyttyyn.
Voisko tietoniekka vastata, kuinka Lieksanjoki ylitettiin ja mistä kohtaa. ( Unohda Kaaarisilta )
Ja missä kohtaa kulki ensimmäinen tie, kun tultiin Joen kaupungista ( Etelästä tai kaakosta ) Pielisen itäpuolelta kohti pohjoista.
Ja kamuttajalle tuohon aloituskysymykseensä. Lieksassa ei ole ollut ja on yksi kaarisilta.- sekava.kommentti.oli
Olet näköjään vielä vähän sekaisin aamulääkkeistäsi tai huumeistasi. Et siis tiedä asiaa ja nyt yrität kamuttaja verukkeella jättää vastaamatta. Et tiedä tunnusta pois. Mikä oli muuten kamuttajan aloituskysymys ei hän tässä ollut aloittaja eikä ainoassa kommentissaan kysynyt mitään.
- hissanmaikk
sekava.kommentti.oli kirjoitti:
Olet näköjään vielä vähän sekaisin aamulääkkeistäsi tai huumeistasi. Et siis tiedä asiaa ja nyt yrität kamuttaja verukkeella jättää vastaamatta. Et tiedä tunnusta pois. Mikä oli muuten kamuttajan aloituskysymys ei hän tässä ollut aloittaja eikä ainoassa kommentissaan kysynyt mitään.
Tuolta alempaa löytyy yksi kamuttajan sivupersoonan aloitus, jos lukutaito toimii.
Jos on ymmärryrystä, vastaa vaan kysyttyyn kamuttaja. - olet.tosi.reppana
hissanmaikk kirjoitti:
Tuolta alempaa löytyy yksi kamuttajan sivupersoonan aloitus, jos lukutaito toimii.
Jos on ymmärryrystä, vastaa vaan kysyttyyn kamuttaja.Ei sitten mitään tietoa sinulla räkytystä vaan. Olet oikea halpa häirikkö. Kirjoittaisit joskus asiaa ja tietoa. Missä viipyy kuva tammenlehvämitalleista ja Mannerheimin kunniakirjasta. Mikä hinku sinulla on esiintyä jonain sankarina kerro mistä tekosista ne tulivat.
- ken.on.kamuttaja
hissanmaikk kirjoitti:
Jos on ymmärryrystä, vastaa vaan kysyttyyn kamuttaja.Hissanmaikk alkaa mennä taas harhoihinsa näkee Kamuttajan kaikkialla. Joillain on pakkomielteitä ja vainoharhoja. Oletko varma ettei Kamuttaja asu Lieksassa sittenkin ja voi tietää kuka olet. Hän voi tulla jututtamaan sinua mitäs sitten teet. Jos ei olekkaan niin vanha kuin luullaan. En haluaisi olla silloin sinun housuissasi vaikka tuskin hän naisille mitään tekee.
- hissanmaikk
olet.tosi.reppana kirjoitti:
Ei sitten mitään tietoa sinulla räkytystä vaan. Olet oikea halpa häirikkö. Kirjoittaisit joskus asiaa ja tietoa. Missä viipyy kuva tammenlehvämitalleista ja Mannerheimin kunniakirjasta. Mikä hinku sinulla on esiintyä jonain sankarina kerro mistä tekosista ne tulivat.
Kamuttajalle ihan tiedoksi ja vihjeeksi, joita ei löydy historian kirjoista. kuin harvoilta.
Mennäänkö 1500-luvulle ja etsitään henkilö nimeltä Nousia Karjalainen. Siinä oli mies joka kulki Lieksanjoen kautta aina Vienanmerelle.
Kerroppas, kun et osaa vastata aiempaan kysyttyyn, Kuis Karjalaiselle loppupelissä kävi,
Tämä on helppo kyssäri. Kuhan googletat kamuttaja - hissanmaikk
olet.tosi.reppana kirjoitti:
Ei sitten mitään tietoa sinulla räkytystä vaan. Olet oikea halpa häirikkö. Kirjoittaisit joskus asiaa ja tietoa. Missä viipyy kuva tammenlehvämitalleista ja Mannerheimin kunniakirjasta. Mikä hinku sinulla on esiintyä jonain sankarina kerro mistä tekosista ne tulivat.
Niin ihan tiedoksi moninike kamuttajalle.
Ne mitallit ja kunniakirjat on tarjottu reilu kymmenen vuotta sitten yhden kerran sivureksiviitan kanssa näytteilleasetettavaksi Lieksaan museoon.
Jostakin syystä ne ei kelvannut museoon ja nyt ne pysyy yksityiskokoilmassa. - kokoilma
hissanmaikk kirjoitti:
Ne mitallit ja kunniakirjat on tarjottu reilu kymmenen vuotta sitten yhden kerran sivureksiviitan kanssa näytteilleasetettavaksi Lieksaan museoon.
Jostakin syystä ne ei kelvannut museoon ja nyt ne pysyy yksityiskokoilmassa.Mikä on KOKOILMA jossa ne olemattomat mitallit pysyy.
- tammenlehvä.ritariko.muk
hissanmaikk kirjoitti:
Jostakin syystä ne ei kelvannut museoon ja nyt ne pysyy yksityiskokoilmassa.Niin lisään vielä sen, että sinulla on pitkä matka tulla arvostetuksi tietäjäksi Lieksan asioissa. Ei siihen Kamuttajan jatkuva nälviminen auta yhtään tietoa olla pitää. Sitähän sinulta ei näköjään löydy. Jos sinulla on ne mitallit ja kunniakirja niin ei liene liian vaikeaa laittaa kuvia niistä vai eikö mielikuvituksesta saa kuvaa? Lopeta jo valehtelu.
- taitaa.olla.pentu
kokoilma kirjoitti:
Mikä on KOKOILMA jossa ne olemattomat mitallit pysyy.
Ei tuota hissanmaikkia kannata ottaa tosissaan se n pelle ja pellenä pysyy. Näkyyhän jo siitä että laittaa kysymyksiä kuin tentissä. Tämä on keskustelupalsta mutta joidenkin aivot ei sitä käsitä.
hissanmaikk kirjoitti:
Kamuttajalle ihan tiedoksi ja vihjeeksi, joita ei löydy historian kirjoista. kuin harvoilta.
Mennäänkö 1500-luvulle ja etsitään henkilö nimeltä Nousia Karjalainen. Siinä oli mies joka kulki Lieksanjoen kautta aina Vienanmerelle.
Kerroppas, kun et osaa vastata aiempaan kysyttyyn, Kuis Karjalaiselle loppupelissä kävi,
Tämä on helppo kyssäri. Kuhan googletat kamuttajaTaisi mennä koodariksi Nokialle jos oikein muistan.
Tosissasiko luulet, että sinä sanelet kaiken?
Olen vuosien aikana kysynyt sinulta kymmeniä kertoja toimintasi motiiveista ja monta muuta asiaa.
Et ole tietävinäsikään mistään kysymyksistäni.
Teet kuitenkin jatkuvasti kysymyksiä minulle.
Vastaa joskus minun kysymyksiini, niin voit saada vastauksen asialliseen kysymykseesi.
Turha sinun on peittää tietämättömyyttäsi ihmisten kysymyksiin, tai kulloiseenkin aiheeseen, vierittämällä vastaamattomuutesi minun syyksi.
Jos ei tiedä niin ei, minäkin myönnän usein monta asiaa täällä etten tiedä.
Sinulle se näkyy olevan ylivoimaista.
En viitsi käydä yhtään enempää tätä lapsellista höpinää.
Olen aika varma siitä kuka olet, mutta sillä ei ole merkitystä, sinulla ei kylläkään ole mitään hajua minusta.
Hyvä kesää sinulle.
Kamuttaja- oikea.maikka
kamuttaja kirjoitti:
Taisi mennä koodariksi Nokialle jos oikein muistan.
Tosissasiko luulet, että sinä sanelet kaiken?
Olen vuosien aikana kysynyt sinulta kymmeniä kertoja toimintasi motiiveista ja monta muuta asiaa.
Et ole tietävinäsikään mistään kysymyksistäni.
Teet kuitenkin jatkuvasti kysymyksiä minulle.
Vastaa joskus minun kysymyksiini, niin voit saada vastauksen asialliseen kysymykseesi.
Turha sinun on peittää tietämättömyyttäsi ihmisten kysymyksiin, tai kulloiseenkin aiheeseen, vierittämällä vastaamattomuutesi minun syyksi.
Jos ei tiedä niin ei, minäkin myönnän usein monta asiaa täällä etten tiedä.
Sinulle se näkyy olevan ylivoimaista.
En viitsi käydä yhtään enempää tätä lapsellista höpinää.
Olen aika varma siitä kuka olet, mutta sillä ei ole merkitystä, sinulla ei kylläkään ole mitään hajua minusta.
Hyvä kesää sinulle.
KamuttajaHatun ja käden nosto hienosta ja sivistyneestä vastauksesta häirikölle. Sinä et näy sortuvan mihinkään alatyyliin, niin kuin tuo häirikkö sortuu yhtenään.
Mielestäni Juicen piisissä on hyvä kuvakytkentä eri tarkoitusperien ja sanoituksen liitoksiin. Kenkä ja pään panta tosiaan tuntuu puristavan ja hiertävän jo A:n kanssa. Ei niinkään Juicella, kuin monella palstalla kirjoittelevalla tällä.
Eipä tässä nyt muuta, kuin hissnmaikk katsokoon seuraavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=gcOr_qQ4Fo8Ai niin, ja kun on menossa Sibelius muistelutkin häämatkojen kera, (tänään tiedän monen valinneen päivän, jotta miehetkin muistaisivat hääpäivän;) laitettakoon tämäkin jakoon, koska pidän siitä.
https://www.youtube.com/watch?v=1IFkPcsRbKs
- elon.pomorenki
Ehkä on tällä palstalla turhaa jotain arvioitavaksi tai opiksi antaa. Osaolemukseltaan on liian suppea ja köyhä kaiken maan ymmärtävien käsitteellistä onkimaan. Kaivaminen Lieksan tasolla on toki aina mielenkiintoista.
Esimerkiksi Turkka meni taiteellisissa oivalluksissaan yli ymmärrykseni, levätköön rauhassa.(Tampereen heinä 2016).
Kaarisilta ja sillat joka tapauksessa ovat jo vahvasti muistissani.
Pääsääntöisesti olen sävyinen ja leppeämielinen, mutta jostakin syystä mieleni tekee nyt tokaista.
Piru perikööt väärämieliset ja nauttikoot surkeasta loppuelämästään.
https://www.youtube.com/watch?v=I14pzSm_y6Q - Sanansäi
https://www.youtube.com/watch?v=1rmKEYhChSQ
Siinä on kaksi parasta: Juice ja Sibelius. - sininen.sertti
Hissanmaikk on vain outo suunsoittaja ei sillä ole mitaleita eikä kunniakirjoja. Täällä on hyvä valehdella omistavansa vaikka sertin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955