Koska omat huonot kokemukseni shefuista katoavat täällä kun pieru Saharaan. Outoa sinänsä, ettei kritiikkiä saa esittää, niin olin äsken Eroticbarissa ja siellä tuli tälläinen eteeni:
pikku.enkeli => pissisbejbe: joudun poistamaan sut jos et mene, 30s aikaa
Ihan vaan ihmetyksekseni? Mikä tää nickkijuttu on? Mun käsittääkseni tuossa nickissä ei ole mitään vikaa, onhan tuolla ties mitä KyrpäJooseppeja yms yms.
Käyttääköhän shefu valta-asemaansa väärin?
Shefut jälleen vauhdissa! :D
66
4593
Vastaukset
- etkö ymmärrä
Kato ensinnäkin toiset niistä vaan kirjoittaa toiset vaan lukee, tämä oli ehkä se lukeva osapuoli.
En edelleenkään ymmärrä kuka tosiaan haluaa täällä poliisiksi, ja näyttää siltä että siitä ei edes saa muuta kuin tunteen olevansa joku kuningas.
No täytyyhän sitä jossain saada päteä eikös vaan! Kyse on tietysti ollut siitä että sex-huoneisiin on asetettu ikäräjä. Spekuloida voidaan tietysti millasen mielikuvan kyseisestä "pissisbejbe" nickin iästä saa, mutta lienee aika yleistä että teinityttöhän tuosta mieleen tulee.
Sefut sex-huoneissa tekevät työtä sen eteen ettei siellä esiinnytä alaikäisinä, ja toisaalta ettei siellä sellaisia etsitä. Todellista ikää ei tietenkään voi tietää, mutta kyse onkin siitä että millainen käyttäytyminen/esiintyminen on suotavaa.
Sex-huoneissa ei paljoa rajoituksia ole, niin pitikö mennä sitten niitä vähiäkin kokeilemaan?- mC KArkkikaveri
Jos lähdetään mielikuvilla potkimaan ihmisiä, niin millaisia mielikuvia pikku.enkeli nick herättää? Itsessäni ainakin mielikuvan n. 15-16 vee tytöstä. Eli pitäisikö shefun myös vaihtaa oma nickkinsä & potkaista itsensä?
mC KArkkikaveri kirjoitti:
Jos lähdetään mielikuvilla potkimaan ihmisiä, niin millaisia mielikuvia pikku.enkeli nick herättää? Itsessäni ainakin mielikuvan n. 15-16 vee tytöstä. Eli pitäisikö shefun myös vaihtaa oma nickkinsä & potkaista itsensä?
No mielikuva saattaa olla sellainenkin, mutta erona on ainakin se, että hänellä on julkinen galleria jossa kuvakin ja ikä esillä...
- Pipari
Cesar kirjoitti:
No mielikuva saattaa olla sellainenkin, mutta erona on ainakin se, että hänellä on julkinen galleria jossa kuvakin ja ikä esillä...
Alkaa tä touhu näköjään menee aika naurettavaks.
Ei helvetti voi mielikuvien perusteella alkaa nakkaa porukkaa pihalle kanavilta.
Ottakaa pellet mallia cityltä jossa seriffit sentään tajuu jostain jotain eikä potki mielijohteesta porukkaa ulos keskusteluista - Jermu
Pipari kirjoitti:
Alkaa tä touhu näköjään menee aika naurettavaks.
Ei helvetti voi mielikuvien perusteella alkaa nakkaa porukkaa pihalle kanavilta.
Ottakaa pellet mallia cityltä jossa seriffit sentään tajuu jostain jotain eikä potki mielijohteesta porukkaa ulos keskusteluistaTäällähän sinä olet jo aamusta haastamassa riitaa sefujen kanssa haukkamalla heitä "pelleiksi". Teidän touhu täällä palstalla ja tuolla muuallakin on näköjään mennyt erittäinkin naurettavaksi. Toisaalta se on hauskaa, että tulette jatkuvalla syötöllä tänne nolaamaan itsenne ja meillä täällä nauru raikaa. Miltä se tuntuu elää luuserin peesissä? Kerro meille piparipoitsu?
- Pipari
Jermu kirjoitti:
Täällähän sinä olet jo aamusta haastamassa riitaa sefujen kanssa haukkamalla heitä "pelleiksi". Teidän touhu täällä palstalla ja tuolla muuallakin on näköjään mennyt erittäinkin naurettavaksi. Toisaalta se on hauskaa, että tulette jatkuvalla syötöllä tänne nolaamaan itsenne ja meillä täällä nauru raikaa. Miltä se tuntuu elää luuserin peesissä? Kerro meille piparipoitsu?
Hyvä että löysit ties tännekkin jermu, saan taas naureskella sulle koko työpäivän
- Jermu
Pipari kirjoitti:
Hyvä että löysit ties tännekkin jermu, saan taas naureskella sulle koko työpäivän
Koska et ole pystynyt vastaamaan kysymyksiini, katson että olet kyykähtänyt totaalisesti. Annoin sinulle kolme kertaa mahdollisuuden vastata epäkohtaan joka vallitsi niistä sefun oikeuksista. Sinä väitit, ettei Karkkipelle tarvitse tähteä pönkittääkseen egoaan ja toisaalla hän kitisi, että hän haluaa Sefun tähden pitääkseen toiset "terrorisefut" poissa..Harvoin noilla perusteella sefun tähteä täällä anotaan. Noo, mitäs vastaat?? Nyt sinulla on mahdollisuus reilusti irtisanoutua peesistä ja pääset kulkemaan muina miehinä ohitse, tai olet kyykyssä tällä palstalla tulevaisuudessakin kaikkien silmissä..Nooo, mitäs vastaat?
- Ohikulkumatkalla
Pipari kirjoitti:
mädäntynyt pipari housuissasi?
- Pipari
Jermu kirjoitti:
Koska et ole pystynyt vastaamaan kysymyksiini, katson että olet kyykähtänyt totaalisesti. Annoin sinulle kolme kertaa mahdollisuuden vastata epäkohtaan joka vallitsi niistä sefun oikeuksista. Sinä väitit, ettei Karkkipelle tarvitse tähteä pönkittääkseen egoaan ja toisaalla hän kitisi, että hän haluaa Sefun tähden pitääkseen toiset "terrorisefut" poissa..Harvoin noilla perusteella sefun tähteä täällä anotaan. Noo, mitäs vastaat?? Nyt sinulla on mahdollisuus reilusti irtisanoutua peesistä ja pääset kulkemaan muina miehinä ohitse, tai olet kyykyssä tällä palstalla tulevaisuudessakin kaikkien silmissä..Nooo, mitäs vastaat?
Arvaa kuinka paljon kiinnostaa miltä mä näytän täällä ihmisten silmissä? En tosiaankaa ala sun takias selittelemään asioita, jos selitän ne niin teen sen vain ja ainoastan sen takia että nimeltämainitsettomatkin tajuais vähän avartaa katsettaan sen tähden yli ja ohi.
Näköjään täällä anotaan tähteä että päästään pätemään muille ihmisille kun sitä ei oikeessa elämässä pysty tekemään?
Mitä jos pytäsit tähteä ni saisit kyykyttää oikeen kunnolla ku se tuntuu olevan niin lähellä sun elämääs. - Pipari
Ohikulkumatkalla kirjoitti:
mädäntynyt pipari housuissasi?
Taitaa olla.
Tod. hyvä kommentti, jos et parempaa keksi niin pysy poissa - Jermu
Pipari kirjoitti:
Arvaa kuinka paljon kiinnostaa miltä mä näytän täällä ihmisten silmissä? En tosiaankaa ala sun takias selittelemään asioita, jos selitän ne niin teen sen vain ja ainoastan sen takia että nimeltämainitsettomatkin tajuais vähän avartaa katsettaan sen tähden yli ja ohi.
Näköjään täällä anotaan tähteä että päästään pätemään muille ihmisille kun sitä ei oikeessa elämässä pysty tekemään?
Mitä jos pytäsit tähteä ni saisit kyykyttää oikeen kunnolla ku se tuntuu olevan niin lähellä sun elämääs.Katsos, kun kerroit seisovsi sanojesi takana ja samalla kerroit tuntevasi tyypin, jolloin sinulla on perspektiiviä. Mutta minä seison sen takana, ettei tuo kaveri ole näyttänyt täällä mitään muuta itsestään, kuin huonot puolensa. Vaikka kovasti yritit selittää, ettei siinä ole mitään sen vakavampaa taustalla, niin olet oman tunnelivisiosi uhri.
Tää sefuhomma on täällä niin monta kertaa läpikäyty, ettei se kanna enää. Täällä palstalla on jo sefu ja minun puolesta hän saa täällä jatkaa niin pitkään, kuin itse haluaa. Sitten tulee joku muu ja sekään en ole minä.
Olet kyykähtänyt, piste. - Pipari
Jermu kirjoitti:
Katsos, kun kerroit seisovsi sanojesi takana ja samalla kerroit tuntevasi tyypin, jolloin sinulla on perspektiiviä. Mutta minä seison sen takana, ettei tuo kaveri ole näyttänyt täällä mitään muuta itsestään, kuin huonot puolensa. Vaikka kovasti yritit selittää, ettei siinä ole mitään sen vakavampaa taustalla, niin olet oman tunnelivisiosi uhri.
Tää sefuhomma on täällä niin monta kertaa läpikäyty, ettei se kanna enää. Täällä palstalla on jo sefu ja minun puolesta hän saa täällä jatkaa niin pitkään, kuin itse haluaa. Sitten tulee joku muu ja sekään en ole minä.
Olet kyykähtänyt, piste.Mulla on varaa antaa periks. Kuten sanoin sättielämän kiinnostus on tasan 0
- Jermu
Pipari kirjoitti:
Mulla on varaa antaa periks. Kuten sanoin sättielämän kiinnostus on tasan 0
Tämä on siis tässä.
- Pipari
Jermu kirjoitti:
Tämä on siis tässä.
jatketaa nvaikka jossain muussa ketjussa :D
- Ohikulkumatkalla
Pipari kirjoitti:
Taitaa olla.
Tod. hyvä kommentti, jos et parempaa keksi niin pysy poissa - Pipari
Ohikulkumatkalla kirjoitti:
hyvä hyvä, anna palaa vaan ni ei tartte mennä koulun terkkarille itkee pahaa oloa
- taiju
mC KArkkikaveri kirjoitti:
pikku.enkeli on joutunut ilmoittamaan ylläpidolle omat henkilötietonsa, ennenkuin on saanut valtuudet toimia sefuna. Hänellä on myös selkeät ohjeet siitä millaisilla nikeillä sexisätteihin voi tulla. Mikäli sättääjä ei noudata ohjetta, hänet poistetaan. On hyvä että pikku.enkeli antoi mahdollisuuden kuitenkin itse poistua eikä bannannut heti kyseistä nikkiä.... Pisteet siis enkelille :)
-taiju-
- Jermu
Täällä hän taas on..Pieni pätkä keskustelua mukanaan ja kovasti uhoa tuntuu taas kyynelten takaa löytyvän. Kitisevä luuseri tuolta ojanpohjalta on ottanut elämäntehtäväkseen valittaa sefuista, että hänelle aukeaisi paikka sefuksi tuonne 22 sättiin ja hän voisi silloin pitää "terrorisefut" ulkona ja oman pikku pervolan pystyssä vilautteluineen. Peesiporukka hänellä onkin jo kasassa, joten ei ole epäilystäkään, etteikö tuo "Pervolan pelimanne" saisi asiakkaita tuonne kaappiinsa. Hyh hyh, sanois plonti!
No on sinulla murheet...
Nyt varmaan huomaat, että joku raja on provosoinnissakin. Sen jälkeen kun olit pissisbejbenä poistunut, palasit jatkamaan meuhkaamista Jakce24hkin muodossa, muka puolustamaan "uhria". Ja taaskaan sinulla ei ollut asiaa kenellekään muulle kuin pikku.enkelille...
Minua tämän tilityksesi jälkeen puolestaan ihmetyttää, miksi alunperin tulit baariin pissisbejbenä? Haitko kaltaisiasi vai ihan netsex-seuraa?
Tietysti oletan, ettei tavoitteenasi ollut hakea tekosyytä tämän aloituksen rustaamiseen. Jakce24hkin poistuttua arvelin ääneen, että kohta jotain on kohdeltu kaltoin keskustelupalstalla, mutta näemmä siihen meni 20 minuuttia...- nC Kepponen
Asiaa mies!
- mC Karkkikaveri
Oon Jacekkina ollut ties iät ja ajat. Toi pissisbeibe en ollut minä. Mua vaan kiinnostaa suunnattomasti miten näin saa tehdä? Eihän nimi pahenna?
- mC Karkkikaveri
nC Kepponen kirjoitti:
Asiaa mies!
Onkohan Jermulla jotain ongelmia identiteettinsä kanssa kun kirjoittaa täällä ainakin 4 nickillä? =D
- Jermu
mC Karkkikaveri kirjoitti:
Onkohan Jermulla jotain ongelmia identiteettinsä kanssa kun kirjoittaa täällä ainakin 4 nickillä? =D
Jermu on täällä ollut noin vuoden ja tällä nikillä olen aina vastaillut, meni hyvin tai huonosti. Jospa et ottaisi turhia kyykkyjä, vai oletko niitä täällä hakemassa. Siis vastaa tai kyykähdä rapaojaasi, mikä tuntuu olevan luonnollisin elinympäristö kaltaisellesi luuserille.
- nC Kepponen
En ole Jermu, senkin pieniaivoinen kellisti!
Vilaluttele sinä vain pikkutytöille jortikkaasi, kyllä sefujen jälkeen asiasta kiinnostuu Ylläpitokin / IRL:ssa "siveyspoliisi" 8-D - Pipari
nC Kepponen kirjoitti:
Vilaluttele sinä vain pikkutytöille jortikkaasi, kyllä sefujen jälkeen asiasta kiinnostuu Ylläpitokin / IRL:ssa "siveyspoliisi" 8-DPitkät tuntuu ylläpidolla olevan piuhat, on nimittäin pippelit viuhahdellu aika pitkään jo :D
- Jermu
nC Kepponen kirjoitti:
Vilaluttele sinä vain pikkutytöille jortikkaasi, kyllä sefujen jälkeen asiasta kiinnostuu Ylläpitokin / IRL:ssa "siveyspoliisi" 8-DEnsimmäistä kertaa elämässään sillä ja sen pikku peesaajalla on useapi vastaaja ja kyykäyttäjä yhtäaikaa ja se menee jakeluketjusta hänellä yli, että hujahtaa. Mikä lienee tyyppinä "ku**inaristi, tai joku sellainen...Hahahahahahahaaa.
- nC Kepponen
Pipari kirjoitti:
Pitkät tuntuu ylläpidolla olevan piuhat, on nimittäin pippelit viuhahdellu aika pitkään jo :D
Pippelilinkkien laittamista mainostava omakirjoitus olisi ehkä kandenut jättää kirjoittamatta? Voi voi pojut, laki on laki, jos niin on kirjoitettu. Vaikka teille taitaa kaikki olla sallittua, kun se tapahtuu nikkien takaa?
Menkää nyt vaan näyttämään niitä vehkeitänne vaikka torin kalakauppiaille, tiedätte sitten webbaillessanne, miltä aito tavarakin tuoksuu 8-D - Pipari
Jermu kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa elämässään sillä ja sen pikku peesaajalla on useapi vastaaja ja kyykäyttäjä yhtäaikaa ja se menee jakeluketjusta hänellä yli, että hujahtaa. Mikä lienee tyyppinä "ku**inaristi, tai joku sellainen...Hahahahahahahaaa.
Toi lapselline nimittely alkaa vähä haiskahtaa siltä että alkaa pojalla pinna palaa eikä oikeen keksi enää voimakkaampaa tapaa yrittää ärsyttää :D
Kaveri jaksaa jauhaa kyykystä ja peesaajasta, löytyykö sulta sanavarastoista mitää muita synonyymejä tyhmyydelles? - nC Kepponen
Pipari kirjoitti:
Toi lapselline nimittely alkaa vähä haiskahtaa siltä että alkaa pojalla pinna palaa eikä oikeen keksi enää voimakkaampaa tapaa yrittää ärsyttää :D
Kaveri jaksaa jauhaa kyykystä ja peesaajasta, löytyykö sulta sanavarastoista mitää muita synonyymejä tyhmyydelles?Sanot mitä sanot, kirjoitatpa mitä kirjoitat: jokainen jo tajuaa mitä te kaksi olette.
Rintaruokintaa vajaaksi jääneitä webbinuslaajia
8-D - Pipari
nC Kepponen kirjoitti:
Sanot mitä sanot, kirjoitatpa mitä kirjoitat: jokainen jo tajuaa mitä te kaksi olette.
Rintaruokintaa vajaaksi jääneitä webbinuslaajia
8-DTuu antaa rintaruokintaa mulle, eikös ne sano ettei koskaan oo liian myöhästä alottaa uutta harrastusta?
Sussa on selkeesti psykiatrin vikaa kun luet mua kun avointa kirjaa näköjään. - Jermu
Pipari kirjoitti:
Tuu antaa rintaruokintaa mulle, eikös ne sano ettei koskaan oo liian myöhästä alottaa uutta harrastusta?
Sussa on selkeesti psykiatrin vikaa kun luet mua kun avointa kirjaa näköjään.Sinähän jankutat selvästä asiasta ihan vaan lämpimiksesi..Häpeällinen oli teidän uusioperheen kyykky täällä ja tuntuu vaan levinneen muihinkin palstoihin ja sättimiin.
- Pipari
Jermu kirjoitti:
Sinähän jankutat selvästä asiasta ihan vaan lämpimiksesi..Häpeällinen oli teidän uusioperheen kyykky täällä ja tuntuu vaan levinneen muihinkin palstoihin ja sättimiin.
Ja sä et kommentoi joka viestiin lämpimikses?
Katso kuule peiliin ennenkun alat sen enempää muita mollaamaan. Selitä mulle toi sun kyykkyteorias ku en taida oikeen tajuta sen tarkotusta?
Kaikki vaan tuntuu olevan kyykyssä vaikkei noi sun juttus pahemmin kosketa ainakaan mua :D
Mitätön hyttynen mun bittiavaruudessa... - Jermu
Pipari kirjoitti:
Katso kuule peiliin ennenkun alat sen enempää muita mollaamaan. Selitä mulle toi sun kyykkyteorias ku en taida oikeen tajuta sen tarkotusta?
Kaikki vaan tuntuu olevan kyykyssä vaikkei noi sun juttus pahemmin kosketa ainakaan mua :D
Mitätön hyttynen mun bittiavaruudessa...Karkkipellen esimerkillinen kyykky: Karkkipelle tuli tänne kitisemään. Selitteli omaa asiaansa parhainpäin ja syyttömyyttään vakuutteli. Paljastui valehtelijaksi ja suunpieksäjäksi, jolla tarkoituksena saada itselleen oma sefun vakanssi..Asia selvis äkkiä kaikille lukijoille ja siihen ei montaa lausetta tarvinnut minunkaan heittää, kun Karkkipellen nitkahdus oli selvä.
Sinun kyykähdys. Sanoit pysyväsi sanojesi takana..Noo, minä sitten hiukka sinulta eri kanteilta asiaa tivasin..Noo, puhuit tyhjiä lauseita palstalle, etkä pystynyt enää vastailemaan sanoistasi.--->Kyykähdys.
Kehuit, ettet peesaa ketään..No etpä taida peesata joo. Tuollaisia on jo valovuosia kutsuttu pikku apulaisiksi tällä palstalla.
Mitätön hyttynen bittiavaruudessa tais pistää teidän uusioperhettänne kipeemmin, kuin kukaan aiemmin, kun noin paljon täällä olette kitiseet. Katkera on teille tappion kalkki, jos tuohon ikäänne ensimmäisen kyykyn täällä vasta otitte (epäilen kyllä sitä) ja sen teille tarjosi mitätön bittiavaruuden hyttynen. Sellaista se elämä on, läiski minkä läiskit Piparipoika, et pysty voittamaan tätä juttua. - avaa silmäsi
Pipari kirjoitti:
Mitätön hyttynen mun bittiavaruudessa...näyttää saavan Jermu sut pauloihinsa..et osaa sinäkään lopettaa.. ei siltä näytä ettei hän saisi sinua ärsytettyä =)) MIETI VÄHÄN...teet itsesi naurettavaksi, ja se on juuri sitä mitä joku toivoo =)
- miinanraivaaja
Jermu kirjoitti:
Karkkipellen esimerkillinen kyykky: Karkkipelle tuli tänne kitisemään. Selitteli omaa asiaansa parhainpäin ja syyttömyyttään vakuutteli. Paljastui valehtelijaksi ja suunpieksäjäksi, jolla tarkoituksena saada itselleen oma sefun vakanssi..Asia selvis äkkiä kaikille lukijoille ja siihen ei montaa lausetta tarvinnut minunkaan heittää, kun Karkkipellen nitkahdus oli selvä.
Sinun kyykähdys. Sanoit pysyväsi sanojesi takana..Noo, minä sitten hiukka sinulta eri kanteilta asiaa tivasin..Noo, puhuit tyhjiä lauseita palstalle, etkä pystynyt enää vastailemaan sanoistasi.--->Kyykähdys.
Kehuit, ettet peesaa ketään..No etpä taida peesata joo. Tuollaisia on jo valovuosia kutsuttu pikku apulaisiksi tällä palstalla.
Mitätön hyttynen bittiavaruudessa tais pistää teidän uusioperhettänne kipeemmin, kuin kukaan aiemmin, kun noin paljon täällä olette kitiseet. Katkera on teille tappion kalkki, jos tuohon ikäänne ensimmäisen kyykyn täällä vasta otitte (epäilen kyllä sitä) ja sen teille tarjosi mitätön bittiavaruuden hyttynen. Sellaista se elämä on, läiski minkä läiskit Piparipoika, et pysty voittamaan tätä juttua.soot miinottanu tän kentän tosi tiheästi,senkin ketale ;o)
- Pipari
Jermu kirjoitti:
Karkkipellen esimerkillinen kyykky: Karkkipelle tuli tänne kitisemään. Selitteli omaa asiaansa parhainpäin ja syyttömyyttään vakuutteli. Paljastui valehtelijaksi ja suunpieksäjäksi, jolla tarkoituksena saada itselleen oma sefun vakanssi..Asia selvis äkkiä kaikille lukijoille ja siihen ei montaa lausetta tarvinnut minunkaan heittää, kun Karkkipellen nitkahdus oli selvä.
Mitätön hyttynen bittiavaruudessa tais pistää teidän uusioperhettänne kipeemmin, kuin kukaan aiemmin, kun noin paljon täällä olette kitiseet. Katkera on teille tappion kalkki, jos tuohon ikäänne ensimmäisen kyykyn täällä vasta otitte (epäilen kyllä sitä) ja sen teille tarjosi mitätön bittiavaruuden hyttynen. Sellaista se elämä on, läiski minkä läiskit Piparipoika, et pysty voittamaan tätä juttua.Katotko sä yhtää millasta skeidaa sä suustas päästät?
Jos mua joku asia tässä alkaa ottaa pannuun ni se on toi sun paskantärkee asentees, ihan kun SÄ olisit jotenki onnistunu jossain "kyykyttämisessä".
Herätys jo ns. todellisuuteen. Mikään mitä sä sanot ei voi mua kyykyttää ja voin melkeen sanoa karkkiksenkin puolesta eetä asia on sen kohdalla tasan sama.
Oon lueskellu noita sun entisiäkin vastauksias muista ketjuista ja huomaan ettet oo sen vaatimattomampi muuallakaan.
Pysyn edelleen sanojeni takana: karkkis ei oo tehny mitään etiketin vastaista ja jos joku ei kestä sitä niin se on iso voivoi.
Mun tarkotus ei oo ollu ikinä edes voittaa tätä vaan olla omaa mieltäni ja se ei selkeestikkään sulle mee kaaliin, tai et vaan haluu ymmärtää muiden mielipiteitä koska oot omasta mielestäs aina oikeessa.
Ikävää musta on se että sulla tuntuu olevan missio mollata kaikkia muita jotka tipahtaa sun putkikatseen reunaalueiden ulkopuolelle vaan sillä että tekee jotaqin valtavirrasta poikkeavaa. - Pipari
avaa silmäsi kirjoitti:
näyttää saavan Jermu sut pauloihinsa..et osaa sinäkään lopettaa.. ei siltä näytä ettei hän saisi sinua ärsytettyä =)) MIETI VÄHÄN...teet itsesi naurettavaksi, ja se on juuri sitä mitä joku toivoo =)
Mä kulutan tässä työpäivääni lueskelemalla kaiken maailman höttöö :D
Jermun jutut vaikuttaa tasan sen aikaa kun niitä lukee, ei sen kauempaa - avaa silmäsi
Pipari kirjoitti:
Mä kulutan tässä työpäivääni lueskelemalla kaiken maailman höttöö :D
Jermun jutut vaikuttaa tasan sen aikaa kun niitä lukee, ei sen kauempaaet usko itsekään...miksi muuten hakeutuisit tällaiseen..ehei, sua joko kiehtoo suunsoitto tai et osaa antaa periksi.
Menet perässä toisille palstoillekin etsimään häntä, ei hän ole sinulle yhdentekevä =)
olet jopa lukenut hänen aikaisempia juttujaan, niinhän kerroit... hih.. - Jermu
Pipari kirjoitti:
Katotko sä yhtää millasta skeidaa sä suustas päästät?
Jos mua joku asia tässä alkaa ottaa pannuun ni se on toi sun paskantärkee asentees, ihan kun SÄ olisit jotenki onnistunu jossain "kyykyttämisessä".
Herätys jo ns. todellisuuteen. Mikään mitä sä sanot ei voi mua kyykyttää ja voin melkeen sanoa karkkiksenkin puolesta eetä asia on sen kohdalla tasan sama.
Oon lueskellu noita sun entisiäkin vastauksias muista ketjuista ja huomaan ettet oo sen vaatimattomampi muuallakaan.
Pysyn edelleen sanojeni takana: karkkis ei oo tehny mitään etiketin vastaista ja jos joku ei kestä sitä niin se on iso voivoi.
Mun tarkotus ei oo ollu ikinä edes voittaa tätä vaan olla omaa mieltäni ja se ei selkeestikkään sulle mee kaaliin, tai et vaan haluu ymmärtää muiden mielipiteitä koska oot omasta mielestäs aina oikeessa.
Ikävää musta on se että sulla tuntuu olevan missio mollata kaikkia muita jotka tipahtaa sun putkikatseen reunaalueiden ulkopuolelle vaan sillä että tekee jotaqin valtavirrasta poikkeavaa.Mutta vieläkin on aukkoja sivistyksessä. Minähän sanoin useaan kertaan, että tällä palstalla ei ole nyyhkimistä oikein suvaittu..Tämä palsta on lempinimeltään Hakkuuaukea. Kyykytykset ovat sen arkipäivää, jotten sanoisi.
Luuletko sinä, että näitten tarinoitten takia kannattaa hermoilla tai antaa jonkun jutun alkaa "ottamaan pannuun"? Etkö sinä oikein ymmärrä vieläkään, etten minä ole kuin pikku tekijä tällä palstalla, niinkuin sinäkin. Huomenna nämä jutut on jo bittihistoriaa, turha niitten perään on itkeä.
"Paskantärkeäkö??" En suinkaan, vaan katselin tässä juuri niinkuin sinäkin työpäiväsi kuluksi palstalle päin ja kommentoin "hiukkasen" ilmiöitä täällä. Ei minulla ole mitään määräysvaltaa täällä, mutta luuletko, että haluaisin sitä annettavan tuollaiselle Karkkipellelle, joka ei halua noudattaa pelisääntöjä, vaan haluaa ajaa tuolla nuorten sätissä omia etujaan, että hänellä olisi hyvä olla.
Jos olet liian sisällä tilanteessa, niin pomppaa ulos, niin näet hiukkasen erilaisin silmin.
Lisäksi sanon vielä kerran, ettei sinun kannata sanoa sen Karkkiksen puolesta enää yhtään mitään. Se on kulkenut omaa tietään ja seinä nousi eteen. Onko sitä vaikea käsittää? Kulje vain omaa tietäsi, koska sinulla tuntuu leikkaavan aika hyvin, vaikket osaa sitä sanoiksi pukea. Tuollainen Karkkipelle todellakin vetää sinutkin rapaan mukanaan, sehän nähtiin, kun hän alkoi kertoilla asioita muista tyypeistä siellä teidän sättimessä. Asioita, joita nuo muut eivät välttämättä olisi halunneet tänne palstalle tulevan.
Valtavirrasta poikkeava ei tarkoita aina sääntöjen rikkojaa. Vertasin sitä yksinkertaisesti ylinopeuteen. Se, että useat ihmiset ajavat ylinopeutta ei tee siitä laillista. - Jermu
miinanraivaaja kirjoitti:
soot miinottanu tän kentän tosi tiheästi,senkin ketale ;o)
Olen nyt antanut Piparille kolme mahdollisuutta. Enempää ei voisi reilun pelin sääntöjen mukaan antaa. Saas nyt nähdä. Vähän se on nyt hermostunut, mutta jo sillä alkaa valjeta mistä täällä palstalla on oikeasti useimmiten kysymys. Toivottavasti hän osaa vain ponnahtaa kaiken yläpuolelle ja sitten hönkäistä homman poikki. Siihen ei tartte kuin yksi lause ja se on sillä selvä. Karkkipelle pyristelee tosi syvällä..Sille ei voi enää apua tarjota.
- miinanraivaaja
Jermu kirjoitti:
Olen nyt antanut Piparille kolme mahdollisuutta. Enempää ei voisi reilun pelin sääntöjen mukaan antaa. Saas nyt nähdä. Vähän se on nyt hermostunut, mutta jo sillä alkaa valjeta mistä täällä palstalla on oikeasti useimmiten kysymys. Toivottavasti hän osaa vain ponnahtaa kaiken yläpuolelle ja sitten hönkäistä homman poikki. Siihen ei tartte kuin yksi lause ja se on sillä selvä. Karkkipelle pyristelee tosi syvällä..Sille ei voi enää apua tarjota.
toden sanoo, toivotaan parasta. PipariHahmossa saattaisi olla ainesta järkeväänkin keskusteluun.
- Jermu
toden sanoo, toivotaan parasta. PipariHahmossa saattaisi olla ainesta järkeväänkin keskusteluun.
Mutta katselemme, josko hän osaa tehdä oikean johtopäätöksen noista vinkeistä, jotka eivät olleet kaikki helppoja, sen myönnän. Sitten se jatkuukin niinkuin jatkuu.
- Pipari
avaa silmäsi kirjoitti:
et usko itsekään...miksi muuten hakeutuisit tällaiseen..ehei, sua joko kiehtoo suunsoitto tai et osaa antaa periksi.
Menet perässä toisille palstoillekin etsimään häntä, ei hän ole sinulle yhdentekevä =)
olet jopa lukenut hänen aikaisempia juttujaan, niinhän kerroit... hih..Lähinnä sen takia ettei tartte pelkästään tän ketjun perusteella arvostella ihmistä niinkun useet täällä tuntuu tekevän.
Mutta eiköhän tääkin asia ala oleen aika loppuun kaluttu jo, luu sankoon ja uutta uhria etsimään.
Pitää vaan toivoa että jatkossa alkaa täälläkin käytöstavat edes vähän paranemaa eikä tartte aina (yrittää)polkea muita maanrakoon. - avaa silmäsi
Pipari kirjoitti:
Lähinnä sen takia ettei tartte pelkästään tän ketjun perusteella arvostella ihmistä niinkun useet täällä tuntuu tekevän.
Mutta eiköhän tääkin asia ala oleen aika loppuun kaluttu jo, luu sankoon ja uutta uhria etsimään.
Pitää vaan toivoa että jatkossa alkaa täälläkin käytöstavat edes vähän paranemaa eikä tartte aina (yrittää)polkea muita maanrakoon.minäkin toivon. Hienoa, jos kaikki turhan itkijät käsittäisivät sen.=)
Järkeville ja miksei järjettömillekin jutuille on täällä varmasti tilaa, jos ne eivät ole noita itsensäpaljastamisjuttuja, jotka vievät maun palstalta. - Diagnoosi
avaa silmäsi kirjoitti:
minäkin toivon. Hienoa, jos kaikki turhan itkijät käsittäisivät sen.=)
Järkeville ja miksei järjettömillekin jutuille on täällä varmasti tilaa, jos ne eivät ole noita itsensäpaljastamisjuttuja, jotka vievät maun palstalta.**jos ne eivät ole noita itsensäpaljastamisjuttuja, jotka vievät maun palstalta.**
sairaus. - Jermu
avaa silmäsi kirjoitti:
minäkin toivon. Hienoa, jos kaikki turhan itkijät käsittäisivät sen.=)
Järkeville ja miksei järjettömillekin jutuille on täällä varmasti tilaa, jos ne eivät ole noita itsensäpaljastamisjuttuja, jotka vievät maun palstalta.Katsos tuonne "teepeen" viestiin, missä hän valittelee "Sefulle, joka bannas minut".
Reipasta menoa, etten sanoisi ja kaikki tämä nopealla Jermun pikakurssilla: "Kuinka opin kyykyttämään Hakkiksella". Vain 100 Lecua kurssimaksulla noinkin reippaita tuloksia Piparilta. Jes! - Judge
Jermu kirjoitti:
Katsos tuonne "teepeen" viestiin, missä hän valittelee "Sefulle, joka bannas minut".
Reipasta menoa, etten sanoisi ja kaikki tämä nopealla Jermun pikakurssilla: "Kuinka opin kyykyttämään Hakkiksella". Vain 100 Lecua kurssimaksulla noinkin reippaita tuloksia Piparilta. Jes!sinun ns. kyykytysten aikana saasta on moninkertaistunut. Lokamagneettina taidat nyt itse kyykkiä pahemman kerran. :D
- kommentaattori
Jermu kirjoitti:
Katsos tuonne "teepeen" viestiin, missä hän valittelee "Sefulle, joka bannas minut".
Reipasta menoa, etten sanoisi ja kaikki tämä nopealla Jermun pikakurssilla: "Kuinka opin kyykyttämään Hakkiksella". Vain 100 Lecua kurssimaksulla noinkin reippaita tuloksia Piparilta. Jes!on näköjään "opettaa? palstan tavoille"... heh heh.
Aika hyvin näköjään olet jermu omaksunut omat periaatteesi. Jatka rauhassa, huvittavahan olet
*hymy* - miinanraivaaja
Judge kirjoitti:
sinun ns. kyykytysten aikana saasta on moninkertaistunut. Lokamagneettina taidat nyt itse kyykkiä pahemman kerran. :D
mitäs sinä oot tehny palstan eteen..häh ! Mitään muuta ku kitissyt Jermun tekemisistä, taitaa kateus riivata.
Näytä nyt taitos, tee se kuuluisa hyvä avaus, joka pelastaa saastalta.
*oikoo varpaitaan*
- Ohikulkumatkalla
että terapiahoitoa itsensäpaljastelijoille on haettava muualta kuin Suomi24:n palstoilta ja säteistä.
voehan kökköraktori.... jaksatte vääntää punasta palloa iha joka asiasta *nauraa*
Enkulista sen verta.. toiminut aivan oikein..
hihhuloikaa muissa huoneissa mutta sexbaariin ei tulla örveltämään .... suukkoja sättäreille
t: Wii sexBar 1 vakisefu- mC Karkkikaveri
Jermun sanomisiin en viitti puuttua ees enää, äijä tuntuu vaan kyykkivän itse niin syvällä, ettei tajua ees kuka sille nauraa =)
Mitään erikoista ei oo Jermu keksinyt, kaikki on noita kyykky, yms juttuja. Vähän kun sama nauha pyöris jatkuvasti. Joten Jermu hei, yrittäisit edes vittuilla, uskon että pystyt parempaankin =)
Mitä noihin Wiin kommentteihin tulee, niin _MILLÄ PERUSTEELLA OIKEIN_? Perustelisitko väitteesi kiitos? Eli säännöissähän tuota ei ole millään tavalla määritelty, eli onko kyseessä sheriffien itse keksimä sääntö?
Tässä vielä säännöt, jotta Wiikin tulee ne kerran lukeneeksi, syytä näköjään olisi:
"Netiketti
Chattiin pätee joukko kirjoittamattomia käytössääntöjä. Jotta jutustelu muiden kanssa sujuisi leppoisasti ja hyvässä hengessä, ovat säännöt tärkeitä.
Älä täytä ruutua roskalla. Älä täytä keskusteluruutua kirjoittamalla perä jälkeen samaa viestiä tai mainostamalla internet-osoitteita jatkuvasti. Roskateksti nopeuttaa vanhojen repliikkien katoamista ruudulta.
Älä huuda
Rekisteröi oma nimimerkki Rekisteröimällä oman nimimerkin vältät ikävät sekaannukset. Kukaan toinen chattailija ei voi käyttää rekisteröimääsi nimimerkkiä.
Älä anna henkilötietojasi Älä koskaan kerro oikeaa nimeäsi, osoitettasi, puhelinnumeroa, salasanoja tai muita tärkeitä tietoja chatissa.
Nettiseksi Nettiseksi on toki turvallista ja hyväksyttävää, mutta se ei välttämättä kiinnosta muita huoneessa olevia keskustelijoita. Jos kuitenkin haluat keskustella seksistä, on se parempi tehdä yksityisesti.
Vinkki! Anonyymi sähköpostiosoite voi olla tarpeellinen. Voit ottaa käyttöösi Suomi24:n maksuttoman sähköpostin ja pitää kätevästi yhteyttä uusiin tuttuihisi. Luo oma tunnus
"
Ja vielä: Minä en ole ollut tuol pissis tms. Ei kuulu ees mun tyyliin, mä vaan puolustan pientä tavallista tallaajaa hirmuvallalta. - Arvaus
perusteella vaikutat pervolta, jolta irtoaa jokaiselle kysyjälle. Olenko oikeassa?
PS. Tuskin sexBarin sheriffiksi muunlaisia naisia menisikään. - sivusta seurannut
Arvaus kirjoitti:
perusteella vaikutat pervolta, jolta irtoaa jokaiselle kysyjälle. Olenko oikeassa?
PS. Tuskin sexBarin sheriffiksi muunlaisia naisia menisikään.mielestäni asiatonta, jos ei pärjää keskustelussa puuttumatta henkilökohtaisuuksiin niin silloin voisi olla hiljaa. Mielestäni tuo oli loukkaavaa.
- Jermu
sivusta seurannut kirjoitti:
mielestäni asiatonta, jos ei pärjää keskustelussa puuttumatta henkilökohtaisuuksiin niin silloin voisi olla hiljaa. Mielestäni tuo oli loukkaavaa.
taas jälleen joku, joka ei ole ymmärtänyt käyttäytyä tuolla paikassa ja saanut nepparin näpeilleen. Sitten hän onkin täällä kitisemässä ko. sefusta. Että tällaista.
Arvaus kirjoitti:
PS. Tuskin sexBarin sheriffiksi muunlaisia naisia menisikään.Hyvin veikattu, tuskin sex bariin mitään siveyden sipuleita eksyy...tai jos eksyy niin väärään paikkaan on tullu...
Mut irtoperseeks en menis ketään hakkumaan, varsinkaan ilman parempaa tietoa.
Tollanen nimettömänä mollaaminen on munattoman ja hampaattoman tiikerin vinkumista....- joku.
pikku.enkeli kirjoitti:
Hyvin veikattu, tuskin sex bariin mitään siveyden sipuleita eksyy...tai jos eksyy niin väärään paikkaan on tullu...
Tollanen nimettömänä mollaaminen on munattoman ja hampaattoman tiikerin vinkumista....aloitteleva lutka?
- Jermu
joku. kirjoitti:
aloitteleva lutka?
Luuletko sinä, joka olet katutyön ammattilainen, että kaikki ovat tulossa sinun reviirillesi. Hän olla naishahmo, sinä olla kadulla työskentelevä luuseri.
- miinanraivaaja
joku. kirjoitti:
aloitteleva lutka?
onko nyt miehekäs olo, sai puserrettua tuollaista ilmoille... Kakara olet, sanon minä.
- mC Karkkikaveri
pikku.enkeli kirjoitti:
Hyvin veikattu, tuskin sex bariin mitään siveyden sipuleita eksyy...tai jos eksyy niin väärään paikkaan on tullu...
Tollanen nimettömänä mollaaminen on munattoman ja hampaattoman tiikerin vinkumista......."Munattomaksi ja hampaattomaksi tiikeriksi" etkö? =)
Ja nimimerkin takaa sinäkin, vai ajattelitko laittaa tähän oikeat yhteystietosi? Laita ihmeessä. Muuten ei pitäis olla mitään valittamista. - miinanraivaaja
..."Munattomaksi ja hampaattomaksi tiikeriksi" etkö? =)
Ja nimimerkin takaa sinäkin, vai ajattelitko laittaa tähän oikeat yhteystietosi? Laita ihmeessä. Muuten ei pitäis olla mitään valittamista.esiintymisesi perusteella täällä..noin 15v.
- täällä
onko nyt miehekäs olo, sai puserrettua tuollaista ilmoille... Kakara olet, sanon minä.
näköjään huoria riittää.
- miinanraivaaja
täällä kirjoitti:
näköjään huoria riittää.
myös tumputtajia....
Arvaus kirjoitti:
PS. Tuskin sexBarin sheriffiksi muunlaisia naisia menisikään.Luulo ei ole tiedon väärti,, vielä ihmetellään miksi chatissa ja keskusteluissa sheriffit toimivat ja poistavat edellämainitunlaiset törkimykset. Olet tainnu sinäkin käytökselläsi itsellesi bannin hankkia ja nyt on niin hernettä niin hernettä nenussa. Juuri sinunlaisesi eivät muuta kuin lähinnä naurata
T.Wii SexBar1- kuka siltä huolis
Arvaus kirjoitti:
PS. Tuskin sexBarin sheriffiksi muunlaisia naisia menisikään.Gallup:
Kuka huolis?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154