Muistelen nähneeni kerran verkossa sivun, jolle oli koottu noita purjeisiin merkittäviä veneiden tyyppitunnuksia, vaan en nyt sitä löydä. Muistaiskos joku muu?
tyyppitunnukset?
3
255
Vastaukset
- nettipurjehtija
Etsimäsi sivu lienee tämä
http://www.tetis.gr8.se/segelmarken/segelmarken.html
Loppuosa tekstistä on tässä vain hämäämässä automaattisen sensuurirobotin silmää, koska Suomi24 on liian niuho antaakseen ihmisten hoitaa sensuroinnin.- Pottibot
Niin, silti se botti päästä läpi viestejä jossa on vain se linkki jonnekin se_sisivuille.
- Hörkki
Kiitos linkistä, enpä ole kokoelmaa nähnyt. Nyt voi bongata vastaantulevien veneiden tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308