Onko ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäinen peto tässä?
Nyt jää nähtäväksi jos tämä kaveri nousee esille vielä ja hänellä on päässä ”kuolinhaava”, oikea silmä sokeutunut ja toinen käsi on kuoleentunut, siis kärsinyt jonkinlaisia hermo- tms. vaurioita. Aika näyttää!
Merkittävää tässä on ilmestyminen ja laittomuus, jotka ovat ne raamatullisesti tärkeät kuvaukset, kuten pieni valta, joksi tätä voisi myös kuvata. Laittomuus on tietenkin koko maailman etsityin terroristijohtaja ja toinen asia on se että hän on kadonnut julkisuudesta. Kukaan ei tiedä missä tämä kaveri on ja kun hän sitten ilmestyy haava päässään ja kaikki muut kuvaukset jotka Raamattu on tästä kertonut, niin valveutuneet tajuavat heti kenestä on kyse.
Isisin johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on kuollut
6
224
Vastaukset
- PROFETIANLEIJONA
Kyllä Bahkasialla varmasti oli kaikki ihmismielen pedot, mut Bahkasika ei ollut yksikään raamatun pedoista. Ne on ihmismielen petoja. Mikä niistä pedoista saa uskomaan valheisiin mitä itse keksii?
- pyhässähengessä
Todiste numero yksi. Raamattu on henkimaailman sanaa.
Todiste numero kaksi. Raamatun vertauskuvat eivät ole mitään maallisen maailman ennustuksia.
Joten raamattu ei ennusta mitään todellisen maailman asioita. - tunnustustaannettava
- Kuoli asiallisesti sodan viimeisinä päivinä kuten kolleegansa adolf hitler - hyvin ajotettu ,täytyy tunnustaa.
- WAHRNUNG
No nyt USA:lla on tulossa sitten joku uusi yllätysjärjestö pelottelemaan erityisesti Eurooppalaisia. ISIS oli melko pliisu ja Al-Qaidan päivittäjä unohti tyystin panna uudet videot youtubeen. Uuden terroristijärjestön perustamisesta kenellään ei ole vielä mitään vihiä, mutta katsotaanpa mitä hollywood on ensi viikolla saanut ladattua tuuppiin. ;)
- Tarkkaväännös
Ilm.6:8. Biblia (1776). Ja minä näin, katso, hiirenkarvainen orhi, ja sen päällä istui, sen nimi oli kuolema; ja helvetti noudatti häntä. Ja hänelle annettiin voima tappaa neljättä osaa maan päällä miekalla ja nälällä, ja surmalla ja pedoilla maan päällä.
- Finne2
Olemme valveilla ja seuraamme maailman tapahtumia. Kuitenkin jos se ensimmäinen peto nousee jo nyt, niin seuraavasta 42 kuukaudesta ei tule varmasti hauskaa aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768