Miksei lesbot sitten vaihada sukupuolta

ööööppäää

Jos kerran teil on vähä niinko nuo miehen elkeet niin pitäskö teijjän sitte männä leikkauksiin ja olla kunnolla miehii.

Mut ku tää ny on ihan sekavaa nykysin.

Briteissä kuulemma mies synnytti. Siis häh. Mies. No eikus se siis on nainen joka muutu mieheks....mut siis häh..se mies sitte haluski synnyttää..eli olla nainen HÄH

voi rähmä

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahavaris

No eipä tietenkään. Rakkauselämä kärsis.
      Naisethan on kyltymättömiä.

• Kvg11

Mä oon lesbo en transseksuaali. Mies voi synnyttää jos on interseksuaali, eli mies joka syntyy naisen sukupuolielimellä ja nainen joka syntyy miehen sukupuolielimellä.

• yläpäänongelmia

No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.

• Kvg11
        yläpäänongelmia kirjoitti:

No ei nuo itteeään nykyään yhteiskunnan rahoilla leikkelevät oo mitenkään useinkaan sukupuolielimiltään pielessä. Päässä niillä yleensä vippaa. Mut nykysin sit leikellään sen pään vippaamisen mukaan. Vaikka pitäs hoitaa sitä päätä.

Really? Itse tunnen naisen joka on interseksuaali, interseksuaaleja on vähäsen kyllä se on totta. En nyt ymmärrä niiku miten se vaikuttaa suhun jos joku ihminen haluaa sukupuolikorjaukseen? Ei niillä oo päässään mitään vikaa. Ihmiset aina sanoo "ole oma itsesi" ja sitku ihmiset on sitä mitä he ovat just sunlaiset ihmiset tulee anona heittämään niitä tyhmiä kommenteja. Antakaa jokaisen olla mitä on, vaikka se ei ehkä teiän mielestä ole hyvä asia niin pitäkää ne mölyt mahassa.

• Huomaa että henkilö jolla ei ole mitään faktapohjaista tietoa huutelee tyhmyyksiä korjausprosessiin liittyen. FYI:Kyllä sitä päätä tutkitaan ennenkuin aletaan leikkaamaan yms.

• Eitodellakaan

No hyi!! Miksi ihmeessä haluaisin mieheksi? Sehän se juttu just onkin että miehiä ei meidän suhteissa tarvita mihinkään ja sehän se vissiin niin teitä ottaakin päähän :D

• Miesjokaosaa

*Transsukupuoli. *Intersukupuoli. *Sukupuolenkorjaus.

*Lesbot naisia, ei miehiä.

Kovasti teitä pieniä tietämättömiä urpoja täytyy korjaillakin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe