Miksi mies ei suutele????
Mies ei suutele - MIKSI EI?
15
3632
Vastaukset
- Vastavuoroisesti
Mikset sinä suutele miestäsi?
- dsaeqlijqiohouh
Jos nainen on tupakoinut, tai muuten polttanut vaik pilvee, ni hajun takia en suutelis
- aivan-turhaa-
Miksi pitäisi nuoleskella toisia?
Mä suutelen mielelläni
- AinaPusutellaan
Suuteletko sinä? Jos oletkin antanut vääriä signaaleja.
...tai sitten poltat tupakkaa jolloin kukaan ei halua suudella sinua... - liian.vähät.tiedot
Haluaako mies tehdä muuta seksiin liittyvää?
- Liveksijä66
Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.
- Liveksijä66
Minä ainakin rakastan pussailua. Sylikkäin sohvalla.
- niintainäin
Sitäpä on vaikea sanoa näin netin välityksellä. Syitä voi olla monia. Joku noista edellä esitetyistä, eli hygieniassa on toivomisen varaa. Tai sitten niin kuin oma kokemukseni. Pitkäaikainen aviomieheni inhosi suutelemista. Pussaili joskus ihan velvollisuudentunteesta, mutta siinä kaikki. Kun sitten erosimme, paljasti että hän koki suutelemisen epähygieenisenä ja sitä kautta vastenmielisenä.
Seuraavassa parisuhteessa otan tällaisista selvää jo ajoissa, ennen minkäänlaisia sitoumuksia.- Anonyymi
kajsa-68 kirjoitti:
En kyllä suostuisi suhteeseen sellaisen kanssa joka ei halua suudella.
Kyllä pitää miehen suudella. Nuolen ensiksi pillun ja sitten suutelen naista. Naiset tykkää pillunesteen mausta.
- Vitunluuseri
Miksi mies ei suutele, miks se ei anna mulle sitä mitä mä haluan, miks se ei sitä ja tätä. Ainiin, miks mulla ei oo miestä? Tää elämä on niin syvältä ku ikinä vaan voi olla. Älkää ikinä ajautuko tällaiseen tilanteeseen. Puutteessa ei voi elää täysipainoista elämää. Yhtä helvettiä. Vihaan niin paljon.
- prkl
kirjoituksesi kolme viimeistä sanaa kertovat paljon ongelmastasi.
Miksi nainen ei suutele? Samasta syystä. Minä haluaisin kyllä. En polta. Hengitys ei haise. On nuorempana kehuttu hyväksi suutelijaksi. Nyt ei suudella enää.
- Anonyymi
Miehellä voi olla myös aktiivinen huuliherpes, jonka vuoksi ei suutele. Ethän kuitenkin halua tartuntaa itsellesi? Syitä voi olla todellisuudessa monia. Miksi et kysy mieheltä?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104